Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatGarmin Connect
You need to log in to create posts and topics.

Hej! Precis när allt fungerade så bra med inläsningen så fungerar det fortfarande inte. Det står fortfarande "Inget att hämta" när jag försöker hämta mina pass. Fungerade i söndags men inte därefter. Vad ska man göra, vänta eller?

Sen jag skaffade en ny klocka, Garmin 220, så har det funkat helt felfritt. Både manuell och automatisk import från Garmin Connect fungerar perfekt.

Fortfarande inte möjligt att föraöver träningen:@

@Johan, Catarina och Daniel
Kan ni maila exempel på pass som ni saknar. Gärna som en länk till passet på GC så ska jag försöka reda ut med Garmin-supporten varför dessa pass inte skickas till oss.

Är det någon som kan berätta hur ni gjorde för att få igång hämtningen av pass från GC efter att det slutat fungera? Jag har testat följande
-Ta bort kopplingen till GC och återansluta
-Uppdaterat min FR 225 med nya programvaran
-Uppdaterat GC i både tele

Det verkar vara något fel på importen nu. Kommer in på Funbeat utan problem, utmärkt internet. Men, när jag väljer Garmin på Importerafliken så kommer mitt namn fram som rubrik direkt. Sen står webläsaren bara och snurrar. Samma resultat på Movescount.
Ty

Waiting for bridge.funbeat.se. Gissar att någon service behöver startas om?

Vi hade serverproblem i morse, eventuellt relaterat till Microsoft Azure. När det sparkade igång igen glömde jag kolla importservern (som vi kallar Bridge). Nu är den också omstartad och det verkar rulla som det ska.

Hej!

Gick inte att få över kvällens träningspass. Har nu testat att koppla ifrån Garmin Connect och vara frånkopplad några dygn och se om det går sen.

Mvh
Fredrik

Mina simpass med pulsband (HRM-Swim) går inte att importera till Funbeat, övriga pass funkar hur bra som helst (Forerunner 920xt)