Quote from Funbeat user on 14 October 2015, 18:25Hej! Precis när allt fungerade så bra med inläsningen så fungerar det fortfarande inte. Det står fortfarande "Inget att hämta" när jag försöker hämta mina pass. Fungerade i söndags men inte därefter. Vad ska man göra, vänta eller?
Hej! Precis när allt fungerade så bra med inläsningen så fungerar det fortfarande inte. Det står fortfarande "Inget att hämta" när jag försöker hämta mina pass. Fungerade i söndags men inte därefter. Vad ska man göra, vänta eller?
Quote from Funbeat user on 14 October 2015, 20:05Sen jag skaffade en ny klocka, Garmin 220, så har det funkat helt felfritt. Både manuell och automatisk import från Garmin Connect fungerar perfekt.
Sen jag skaffade en ny klocka, Garmin 220, så har det funkat helt felfritt. Både manuell och automatisk import från Garmin Connect fungerar perfekt.
Quote from Funbeat user on 15 October 2015, 09:33Fortfarande inte möjligt att föraöver träningen:@
Fortfarande inte möjligt att föraöver träningen:@
Quote from Funbeat user on 15 October 2015, 11:17@Johan, Catarina och Daniel
Kan ni maila exempel på pass som ni saknar. Gärna som en länk till passet på GC så ska jag försöka reda ut med Garmin-supporten varför dessa pass inte skickas till oss.
@Johan, Catarina och Daniel
Kan ni maila exempel på pass som ni saknar. Gärna som en länk till passet på GC så ska jag försöka reda ut med Garmin-supporten varför dessa pass inte skickas till oss.
Quote from Funbeat user on 24 October 2015, 20:25Är det någon som kan berätta hur ni gjorde för att få igång hämtningen av pass från GC efter att det slutat fungera? Jag har testat följande
-Ta bort kopplingen till GC och återansluta
-Uppdaterat min FR 225 med nya programvaran
-Uppdaterat GC i både tele
Är det någon som kan berätta hur ni gjorde för att få igång hämtningen av pass från GC efter att det slutat fungera? Jag har testat följande
-Ta bort kopplingen till GC och återansluta
-Uppdaterat min FR 225 med nya programvaran
-Uppdaterat GC i både tele
Quote from Funbeat user on 25 October 2015, 10:48Det verkar vara något fel på importen nu. Kommer in på Funbeat utan problem, utmärkt internet. Men, när jag väljer Garmin på Importerafliken så kommer mitt namn fram som rubrik direkt. Sen står webläsaren bara och snurrar. Samma resultat på Movescount.
Ty
Det verkar vara något fel på importen nu. Kommer in på Funbeat utan problem, utmärkt internet. Men, när jag väljer Garmin på Importerafliken så kommer mitt namn fram som rubrik direkt. Sen står webläsaren bara och snurrar. Samma resultat på Movescount.
Ty
Quote from Fredrik Petersson on 25 October 2015, 11:35Waiting for bridge.funbeat.se. Gissar att någon service behöver startas om?
Waiting for bridge.funbeat.se. Gissar att någon service behöver startas om?
Quote from Funbeat user on 25 October 2015, 11:40Vi hade serverproblem i morse, eventuellt relaterat till Microsoft Azure. När det sparkade igång igen glömde jag kolla importservern (som vi kallar Bridge). Nu är den också omstartad och det verkar rulla som det ska.
Vi hade serverproblem i morse, eventuellt relaterat till Microsoft Azure. När det sparkade igång igen glömde jag kolla importservern (som vi kallar Bridge). Nu är den också omstartad och det verkar rulla som det ska.
Quote from Funbeat user on 25 October 2015, 22:00Hej!
Gick inte att få över kvällens träningspass. Har nu testat att koppla ifrån Garmin Connect och vara frånkopplad några dygn och se om det går sen.
Mvh
Fredrik
Hej!
Gick inte att få över kvällens träningspass. Har nu testat att koppla ifrån Garmin Connect och vara frånkopplad några dygn och se om det går sen.
Mvh
Fredrik
Quote from Funbeat user on 12 November 2015, 18:34Mina simpass med pulsband (HRM-Swim) går inte att importera till Funbeat, övriga pass funkar hur bra som helst (Forerunner 920xt)
Mina simpass med pulsband (HRM-Swim) går inte att importera till Funbeat, övriga pass funkar hur bra som helst (Forerunner 920xt)