Quote from Guest on 18 January 2008, 16:16Är det någon som har en Garmin Edge 705:a och som kan berätta lite om sina erfarenheter kring denna?
Är det någon som har en Garmin Edge 705:a och som kan berätta lite om sina erfarenheter kring denna?
Quote from Funbeat user on 18 January 2008, 16:26Eller Garmin Edge 605.
Eller Garmin Edge 605.
Quote from Mats Andersson on 18 January 2008, 17:20Snaaaaart så 🙂
Snaaaaart så 🙂
Quote from Funbeat user on 20 January 2008, 17:07Erfarenheter?
Erfarenhet trodde jag betydde att det är något som kommer med tid och anvädning. Hur kan någon ha någon erfarenhet av denna produkt när den knappt släppts på marknaden ens?
Erfarenheter?
Erfarenhet trodde jag betydde att det är något som kommer med tid och anvädning. Hur kan någon ha någon erfarenhet av denna produkt när den knappt släppts på marknaden ens?
Quote from Mats Andersson on 20 January 2008, 18:22Tja, så snart du öppnat en pryl och börjat klämma på den så har du ju fått erfarenheter om den. Om än kort erfarenhet 😉
Tja, så snart du öppnat en pryl och börjat klämma på den så har du ju fått erfarenheter om den. Om än kort erfarenhet 😉
Quote from Funbeat user on 20 January 2008, 18:24Ungefär som första gången............................................du klämmer på den.
Ungefär som första gången............................................du klämmer på den.
Quote from Mats Andersson on 20 January 2008, 18:47?
?
Quote from Funbeat user on 20 January 2008, 19:22Meeeen Christer... denna gången fattade ju till och med JAG va David menade. Hi hi hi hi. Eller så är jag bara störd ;).
Meeeen Christer... denna gången fattade ju till och med JAG va David menade. Hi hi hi hi. Eller så är jag bara störd ;).
Quote from Mats Andersson on 20 January 2008, 20:20Jag måste vara spinningtrög idag för jag fattade inte.
Jag måste vara spinningtrög idag för jag fattade inte.
Quote from Mats Andersson on 20 January 2008, 20:37Fast med tanke på avsändaren av det underliga inlägget med många punkter är jag knappast förvånad...
Fast med tanke på avsändaren av det underliga inlägget med många punkter är jag knappast förvånad...