Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelGarmin Edge 705
You need to log in to create posts and topics.

Robert, jag antar att den på samma sätt som 705:an har "knapplås" (i 705:an håller man inne menyknappen så låser den all input)

Jaså? 😀 Det har jag aldrig använt. Tycker inte man oavsiktligt trycker in knapparna då dom går ganska trögt. Och mellan display 1 och 2 vill jag ju växla ibland.

Ja, jag råkade hitta featuren när min edge började strula (den tror numera att jag hela tiden trycker "nedåt" med pinnen).

Tycker själv att scrollning av karta funkar dåligt med 705:an (går väldigt trögt, långsamt och inte följsamt), så dåligt att jag i

Men vafan! Köpte en 705 igår...

Men vafan! Köpte en 705 igår...

Lagen om alltings djävlighet! 🙂

Håller fullkomligt med om scrollningen Linus! Fast jag använder kartfunktionerna så lite så det besvärarmig inte. Däremot så frossarjag i alla tänkbara data under cykelturen. Hastighet, medelhastighet, höjd, höjdmeter osv. Mest om jag kör själv och inte h

Robert, precis så använder jag den också. Jag hade använt kartan mer om den varit mer lättanvänd, nu tenderar jag att oftare ta välkända vägar för att slippa krångla, men hade navigering och kartläsning funkat bättre hade jag nog oftare stuckit ut på uppt