Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelGarmin Edge 705
You need to log in to create posts and topics.

Så himla dyrt verkar det inte vara ändå: http://www.pricerunner.se/pl/288-1062202/GPS-mottagare/Garmin-Edge-705-Europe-priser

Jag hade inte betalat för Tonys nya stenar och prutat.

Nu hänger jag inte med.... Tonys nya stenar? Vad gjorde han med de gamla?
Visst kan man pruta, men det är avsevärt mycket svårare om man handlar via internetbutik misstänker jag. Neh, det kanske det inte är... Jag har prutat ett par gånger och lyckats ju.

Pölder följer den svanska agentens rekommenderade utsugarpriser så den bör definitivt gå att få billigare på annat håll - även i Sverige!

imorgon ramlar min edge 705 in... skall bli kul och se hur den presterar... stora problemet är väll att jag skall prestera nått :p

Då vill vi ha ett ordentligt test med massa grafer och kartor så vi får se hur den fungerar.
Jag vill så gärna ha en jag med, men jag vet inte om jag kan motivera priset för den... Kanske blir lättare om du lägger upp ett jättebra test med massor med bra

Coolt, jag väntar med spänning på en berättelse om din premiärtur med skönheten. 🙂

Mitt stora problem är nog att jag har svårt att utvärdera den ur ett rent träningssyte efter som jag har dålig erfarenhet av sådana här prylar pluss att jag inte är någon direkt tränings freak =)

Dock är jag en enorm pryl freak som måste ha allt... Men n

Du får väl dra upp en träningsslinga och sedan köra mot ett "ghost" eller vad dom kallar det i den där, så att du varje gång cyklar lite snabbare än sist. Är det en dålig dag så kanske man halkar efter lite och måste öva på en spurt sista biten, bara en s

första intrycket känns väldigt bra... DEt är en rejäl och bra pryl...

tydlig och bra display.... skall se om jag hinner omntera den idag och om jag kommer ut och cyckla lite ihelgen...