Quote from Mats Andersson on 1 April 2008, 18:46Kul! Väntar min med spänning. Skall förhoppningsvis dyka upp i slutet av veckan.
Kul! Väntar min med spänning. Skall förhoppningsvis dyka upp i slutet av veckan.
Quote from Funbeat user on 2 April 2008, 15:49Dum fråga kanske, men till det priset så skulle det vara trevligt om den kunde något mer än "bara" vara en cykel dator med navigeringshjälp. Kan den användas till något mer? Musik spelare t.ex. Vilka kartor tar den? Var köper man den billigast? Cykel
Dum fråga kanske, men till det priset så skulle det vara trevligt om den kunde något mer än "bara" vara en cykel dator med navigeringshjälp. Kan den användas till något mer? Musik spelare t.ex. Vilka kartor tar den? Var köper man den billigast? Cykel
Quote from Mats Andersson on 2 April 2008, 17:34Musikspelare? På cykeln? Jag brukar visserligen köra med en iPod när jag cyklar men att dra en tråd från styret till öronen verkar lite smågalet 🙂
Musikspelare? På cykeln? Jag brukar visserligen köra med en iPod när jag cyklar men att dra en tråd från styret till öronen verkar lite smågalet 🙂
Quote from Funbeat user on 3 April 2008, 16:08Musik i öronen är väl inget att rekommendera vid cykling på landsväg iaf...det räcker med fartvind för att man inte ska höra bilarna som kommer.
Musik i öronen är väl inget att rekommendera vid cykling på landsväg iaf...det räcker med fartvind för att man inte ska höra bilarna som kommer.
Quote from j sollerman on 3 April 2008, 18:45lite musik är inget fel när man tränar, iaf om man är själv
lite musik är inget fel när man tränar, iaf om man är själv
Quote from Mats Andersson on 3 April 2008, 20:42Jag cyklar ofta med musik i öronen. Att tro att du hinner reagera för att en bil kommer bakifrån och skall köra på dig är en utopi. För hur hör du skillnaden på en bil som kör förbi dig med två meters marginal och en som kör på dig?
Jag cyklar ofta med musik i öronen. Att tro att du hinner reagera för att en bil kommer bakifrån och skall köra på dig är en utopi. För hur hör du skillnaden på en bil som kör förbi dig med två meters marginal och en som kör på dig?
Quote from Funbeat user on 3 April 2008, 22:42Det positiva är väl att ni inte själva hör er andhämtning och då inte inser hur trötta ni egentligen är..;)
Det positiva är väl att ni inte själva hör er andhämtning och då inte inser hur trötta ni egentligen är..;)
Quote from Mats Andersson on 3 April 2008, 23:20Neeeeh. Man får ju njuta av en massa Rammstein och Marilyn Manson på hojjen också 🙂
Neeeeh. Man får ju njuta av en massa Rammstein och Marilyn Manson på hojjen också 🙂
Quote from Funbeat user on 4 April 2008, 15:59Jag brukar ha en lur i ena örat bara, då hör jag IAF bilarna när dom kommer så jag kan hålla ut lite extra. Men som sagt, man hör ju inte skillnad på en bil som kör långt ut eller en som kör på en.
Själv lyssnar jag mest på punk eller metal när jag ska ut
Jag brukar ha en lur i ena örat bara, då hör jag IAF bilarna när dom kommer så jag kan hålla ut lite extra. Men som sagt, man hör ju inte skillnad på en bil som kör långt ut eller en som kör på en.
Själv lyssnar jag mest på punk eller metal när jag ska ut
Quote from Mats Andersson on 4 April 2008, 20:23En låda ligger på mitt köksbord. En fin låda från Garmin som kom idag.
Yohoo! Dags att packa upp!
En låda ligger på mitt köksbord. En fin låda från Garmin som kom idag.
Yohoo! Dags att packa upp!