Quote from Funbeat user on 15 April 2008, 15:03😀
😀
Quote from Funbeat user on 16 April 2008, 21:24Var ett tag sedan jag läste här, så nu har man en massa olästa trådar... Var själv väldigt intresserad av att köpa denna modell av Garmin, men tyckte att priset var lite i överkant för ett så smalt användningsområde, därav kommentaren om andra funktioner
Var ett tag sedan jag läste här, så nu har man en massa olästa trådar... Var själv väldigt intresserad av att köpa denna modell av Garmin, men tyckte att priset var lite i överkant för ett så smalt användningsområde, därav kommentaren om andra funktioner
Quote from Funbeat user on 5 May 2008, 23:31Så då har man varit och köpt en garmin edge 705.
Får säga att den är en helt underbar pryl. 🙂 för pryl är de.
Men om man älskar roliga prylar så känns denna som ett måste, var riktigt skönt att kunna se hur man har kört och få ut kadens, puls, fart et
Så då har man varit och köpt en garmin edge 705.
Får säga att den är en helt underbar pryl. 🙂 för pryl är de.
Men om man älskar roliga prylar så känns denna som ett måste, var riktigt skönt att kunna se hur man har kört och få ut kadens, puls, fart et
Quote from Mats Andersson on 5 May 2008, 23:43Grattis Lars!
Jag var lite tveksam till den *egentliga* nyttan med att ha karta och navigtion på cykeln från början men räddades två gånger på en 20-milare där det varit skitlätt att svänga fel på två ställen. Grymt bra.
Grattis Lars!
Jag var lite tveksam till den *egentliga* nyttan med att ha karta och navigtion på cykeln från början men räddades två gånger på en 20-milare där det varit skitlätt att svänga fel på två ställen. Grymt bra.
Quote from Funbeat user on 6 May 2008, 20:50Jag skaffade en edge 705 i fredags, är mer tokig i elektronikprylar än cyklingen i sig. Men kan säga att det är rätt kul om man är ute i skogen och det dyker upp information om vägbommar, fornborgar, ... Sen kan man lägga in waypoints vart sina kompisar b
Jag skaffade en edge 705 i fredags, är mer tokig i elektronikprylar än cyklingen i sig. Men kan säga att det är rätt kul om man är ute i skogen och det dyker upp information om vägbommar, fornborgar, ... Sen kan man lägga in waypoints vart sina kompisar b
Quote from Berit Bengtson on 6 May 2008, 22:30Magnus:
Vilken karta är det du har i din Edge 705?
Om det är Friluftskartan Pro, går det att "rutta" med den?
Magnus:
Vilken karta är det du har i din Edge 705?
Om det är Friluftskartan Pro, går det att "rutta" med den?
Quote from Funbeat user on 6 May 2008, 22:46Det går att skapa routes med friluftskartan, men det blir inte lika tydligt som för andra kartor. många vägar blir bara som "roads" och inte med dess korrekta namn. Sen tror jag inte friluftskartan är lika detaljerad som city navigator. Nått annat man kan
Det går att skapa routes med friluftskartan, men det blir inte lika tydligt som för andra kartor. många vägar blir bara som "roads" och inte med dess korrekta namn. Sen tror jag inte friluftskartan är lika detaljerad som city navigator. Nått annat man kan
Quote from Funbeat user on 6 May 2008, 22:48Den registrerar min puls och jag kan importera den hit till forumet. Men i fönsret där man kan välja att visa typ 5-8 saker samtidigt ex hastighet, distans m.m. får jag inte upp min aktuella puls. Men en sån här komplett enhet handlar det nog om skit bako
Den registrerar min puls och jag kan importera den hit till forumet. Men i fönsret där man kan välja att visa typ 5-8 saker samtidigt ex hastighet, distans m.m. får jag inte upp min aktuella puls. Men en sån här komplett enhet handlar det nog om skit bako
Quote from Funbeat user on 6 May 2008, 22:53Rättelse,
Det går inte att rutta i friluftskartan med det menat det går inte att klicka på en väg och sen hitta en lämplig cykelväg, det blir fågelvägen. Man får helt enkelt rita mer på frihand eller skaffa city navigator, rita upp rutten i den och sen b
Rättelse,
Det går inte att rutta i friluftskartan med det menat det går inte att klicka på en väg och sen hitta en lämplig cykelväg, det blir fågelvägen. Man får helt enkelt rita mer på frihand eller skaffa city navigator, rita upp rutten i den och sen b
Quote from Mats Andersson on 6 May 2008, 22:56Inställningar / Infofält / Cykeldator 1 / (välj antal fölt du vill visa) / (välj rutan du vill ha puls i) / (Välj puls i draglisten).
Enklare än så kan det knappast bli... 🙂
Inställningar / Infofält / Cykeldator 1 / (välj antal fölt du vill visa) / (välj rutan du vill ha puls i) / (Välj puls i draglisten).
Enklare än så kan det knappast bli... 🙂