Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelGarmin Edge 705
You need to log in to create posts and topics.

Oj, som sagt man lär sig nått nytt varje dag.. Förrut så har jag inte kommit längre än att välja antal fält. Helt otroligt va många olika saker man kan välja. Nu är det försent att ta en ny cykeltur. Hittade inställningen Tack! 🙂

Inga problem 🙂

Magnus Lännholm skrev:
> Det går inte att rutta i friluftskartan
och
> skaffa city navigator, rita upp rutten i den och sen byta karta

Tyvärr så fungerar inte det heller, eftersom stigar/småvägar inte finns i CityNavigator.
Dessutom är det lätt att vän

Hur gör man för att installera kartor i 705:an?

Gå in på din MapSource på datorn, kopplar in Edgen, markerar den del av kartan man vill ladda ner och trycker på knappen för "Send to device".
Sedan måste man ju så klart ha en karta och vad jag vet är det en tillägssprodukt och sedan även låsa upp den mo

Är det någon som har hittat någon bra "väska" till edge 705 så man kan spänna fast den på armen om man är ute och promenerar/joggar?

Jag hade min edge i vätskebältet när jag sprang GbG-varvet, det funkade jättebra. 🙂

Sök efter väska för mp3-spelare på internet. Jag hittade en som passar fast den finns inte kvar längre.

Någon som har lyckats använda Sports Track till Edge 705?

Någon som vet om det går att ändra träningstyp till t.ex. löpning? För annars stämmer väl inte kalorierna om den är inställd på cykel och jag sticker ut och springer istället?

Det går, men man får använda filimport istället för "direkt"-import.
Träningstyp går at ändra vid importen (eller senare).