Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

12

Inga specialtillbehör när jag åker skidor. Det är i princip bara då jag använder den.
Det kan nog vara mer än 2 år sedan när jag tänker efter. Jag har inte använt den de senaste två vintrarna.

Det är säkert olika beroende på aktivitet, var man rör sig och hur men min 305 klarade knappt 26 timmars kontinuerlig löpning/gång med smart mode Det som verkar hända är att de äldsta värdena allt eftersom skrivs över med de senaste. Prövat på TEC 2011.

Kanske finns en gräns per pass?

45 mil, 61 timmar och två månader har jag i min GF305 nu. Och då sparar jag varje sekund.

Magnus, antingen har du byggt om din 305 eller så missuppfattar jag/du dina timmar.

GF305 kan, enligt bruksanvisningen (s. 46), lagra 3,5 timmar om man registrerar varje sekund. Sen skriver den över gamla värden.

Dock sparas pass informationen, dvs hur

Tack för länken, skall kolla när jag kommer hem.

Kollat, och det var som Per sa. Bara några få pass är lagrade med tracking, medan resten är lagrade med summerade data (kör på lagring varje sekund). Hmm, det förklarar en del. Jäklar, får hitta på något när vi åker till Scotish 6-days, hade inte tänkt ta

Ditt första svar var ju annars riktigt Magnus, förvirringen kom senare.

Jag själv har kört ett par år och först förra månaden på ett långpass så skrek klockan att minnet var fullt och jag behövde radera pass, detta gjorde jag och klockan fortsatte att r

12