Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

12

Köp en 405 för det priset. Jag har en och är väldigt nöjd. Ringen funkar dåligt När man har långärmat och är svettig- men den kan man enkelt stänga av.

Min 405:a är mycket bra - barerat på mina egna högst ovetenskapliga erfareneheter. Har inte haft några problem m fukt. Jag badade med den hela sommaren. Det jag kan sätta på minussidan är;

Batteritiden är INTE åtta timmar - max hälften

Det tar en stund

CX finns - för 200 kr mer http://www.webhallen.com/hemelektronik/132726-garmin_forerunner_405cx_hrm

Jag är också nöjd med 405.
Eftersom jag vet hur touch-ringen reagerar på fukt så låser jag ringen (enkelt att göra) när jag ska springa om det regnar eller den riskerar bli fuktig på annat sätt.
Bra pris!

Varför måste ni hålla på med boetten när ni är ute och springer? 405an är grym, köp den.

Jag håller med Jesper. jag har en 405a och är mycket nöjd. Men jag leker inte heller med klockan när jag tränar.

Leker? Jag skulle inte klassa det som lek att kunna sätta på belysningen om det är mörkt. Eller stänga av ett puls-alarm eller dyl. som man glömde på innan man gav sig ut.

Jag tror vi använder klockan på olika sätt helt enkelt.
Ni som tror att ni har ett behov av att ändra inställningar under pågående träningspass skall nog köpa en annan klocka.

Sen verkar det vara skillnad mellan olika klockor. I de allra flesta fall kan

Samma här: gillar min 405. Använder touchringen för att få upp olika bilder under löpningens gång och har sällan problem.

På den tiden jag hade en 405:a (har en 310xt nu) så aktiverade auto-scroll, låste knapparna och så var det bra med det.

12