Quote from Funbeat user on 21 March 2011, 17:00Mycket nöjd med min Garmin 305 som ger mycket för pengarna. Hade först Garmin Trainingcenter, sedan Sporttracks men har helt lagt ner båda dessa. Nöjer mig med Funbeat! 😉
Mycket nöjd med min Garmin 305 som ger mycket för pengarna. Hade först Garmin Trainingcenter, sedan Sporttracks men har helt lagt ner båda dessa. Nöjer mig med Funbeat! 😉
Quote from Funbeat user on 21 March 2011, 17:03Jeanette kanske menar programvaran i klockan? Det gäller för samtliga Forerunner-klockor att handhavandet och menyupplägget knappast är föremål för utmärkelser i ergonomi.
Det framgår om inte annat när man läser Garmin-gruppens inlägg här på Funbeat där
Jeanette kanske menar programvaran i klockan? Det gäller för samtliga Forerunner-klockor att handhavandet och menyupplägget knappast är föremål för utmärkelser i ergonomi.
Det framgår om inte annat när man läser Garmin-gruppens inlägg här på Funbeat där
Quote from Funbeat user on 21 March 2011, 20:57Jag menade inte programvaran i klockan utan den som följer med klockan.
Tack för tipset Annica när det gäller klockan och programmet som man kan ladda ner i från nätet. (t+)Jag har nu beställt en 305 efter noga övervägande. Eftersom jag är nybörjare när
Jag menade inte programvaran i klockan utan den som följer med klockan.
Tack för tipset Annica när det gäller klockan och programmet som man kan ladda ner i från nätet. (t+)Jag har nu beställt en 305 efter noga övervägande. Eftersom jag är nybörjare när
Quote from Elias Engqvist on 21 March 2011, 23:45Observera att det bara funkar med Windows, inte med ett riktigt operativsystem!
Observera att det bara funkar med Windows, inte med ett riktigt operativsystem!
Quote from Funbeat user on 22 March 2011, 06:23@Christer, vad är riktig? ABC-80 Commodore 64 eller Atari 520ST?
Kör Garmin på både Mac och PC utan problem, med originalprogramvaran.
@Christer, vad är riktig? ABC-80 Commodore 64 eller Atari 520ST?
Kör Garmin på både Mac och PC utan problem, med originalprogramvaran.
Quote from Funbeat user on 22 March 2011, 06:26Jag tror han syftar på SportTracks.
Jag tror han syftar på SportTracks.
Quote from Camilla Höög on 22 March 2011, 09:03Varken Garmin Training Center eller Sporttracks funkar med Linux.
Varken Garmin Training Center eller Sporttracks funkar med Linux.
Quote from Funbeat user on 22 March 2011, 09:34Anders: En del löste det här:
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=523950Tror det skall fungera, men jag kör visserligen dual boot och läser in via windows. Det fungerar finfint i virtual box också.
Anders: En del löste det här:
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=523950
Tror det skall fungera, men jag kör visserligen dual boot och läser in via windows. Det fungerar finfint i virtual box också.
Quote from Funbeat user on 22 March 2011, 19:20Jag syftar inte på Linux, Mac OS m.m.. Jag kör vanlig Vista.
Jag syftar inte på Linux, Mac OS m.m.. Jag kör vanlig Vista.