Quote from Guest on 26 September 2012, 09:43Garmin importen strular för mig idag.
"CouldNotParseFitFile" fick jag för fösta gången någonsin.
Har en 305 och den har alltid funkat som den ska men till saken hör att jag har raderat alla sparade pass precis och det kan vara den som strular.Vill bar
Garmin importen strular för mig idag.
"CouldNotParseFitFile" fick jag för fösta gången någonsin.
Har en 305 och den har alltid funkat som den ska men till saken hör att jag har raderat alla sparade pass precis och det kan vara den som strular.
Vill bar
Quote from Funbeat user on 26 September 2012, 09:53Det stod på inloggningssidan markerat i gult idag att det skulle kunna vara problem med import av något slag. Jag läste inte väldigt noga, men det kan ju iaf vara EN förklaring?
Det stod på inloggningssidan markerat i gult idag att det skulle kunna vara problem med import av något slag. Jag läste inte väldigt noga, men det kan ju iaf vara EN förklaring?
Quote from Funbeat user on 26 September 2012, 10:04Samma här, CouldNotParseFitFile, och jag har en 310XT.
Jessie,
meddelandet i gult handlar om att Funbeat gjort om inläsningen i maj nångång. Så gamla nyheter ... eller .old som mogen IT-ungdom skulle säga 😀
Samma här, CouldNotParseFitFile, och jag har en 310XT.
Jessie,
meddelandet i gult handlar om att Funbeat gjort om inläsningen i maj nångång. Så gamla nyheter ... eller .old som mogen IT-ungdom skulle säga 😀
Quote from Funbeat user on 26 September 2012, 10:05jo, jag såg den gula infotexten i morse och därav min nyfikenhet om det är sajten som inte funkar som den ska efter att programmerarna gjort sitt:-)
jo, jag såg den gula infotexten i morse och därav min nyfikenhet om det är sajten som inte funkar som den ska efter att programmerarna gjort sitt:-)
Quote from Funbeat user on 26 September 2012, 10:09där var något underhållnings arbete imorse för oss som är upp vid 05 kunde ser. vid kl9 tror jag den arbete var klart
där var något underhållnings arbete imorse för oss som är upp vid 05 kunde ser. vid kl9 tror jag den arbete var klart
Quote from Camilla Maunu on 26 September 2012, 10:10Bifoga bilder verkar inte heller fungera. Jag läste den gula texten och där stod det t.o.m. dagens datum för underhållet så det talar väl för att underhållstexten inte var .old 😉
Bifoga bilder verkar inte heller fungera. Jag läste den gula texten och där stod det t.o.m. dagens datum för underhållet så det talar väl för att underhållstexten inte var .old 😉
Quote from Elias Engqvist on 26 September 2012, 10:13Jag tror att det är Håkan som är lite håkan.old 🙂
Jag tror att det är Håkan som är lite håkan.old 🙂
Quote from Funbeat user on 26 September 2012, 10:38Samma sak här med min GF305 ...
Samma sak här med min GF305 ...
Quote from Funbeat user on 26 September 2012, 10:39@Stefan.
Har samma problem att ladda upp från min 305:a. Har testat att ladda upp på Garmin Connect och det fungerar.
@Stefan.
Har samma problem att ladda upp från min 305:a. Har testat att ladda upp på Garmin Connect och det fungerar.
Quote from Funbeat user on 26 September 2012, 10:40Försökte att ladda upp en tcx-fil nyss. "Ett okänt fel har inträffat" 🙂
Försökte att ladda upp en tcx-fil nyss. "Ett okänt fel har inträffat" 🙂