Quote from Funbeat user on 26 September 2012, 15:56Filen som jag försökte importera "spelades in" med firmware 2.60.
Jag kan maila över den till dig.
Filen som jag försökte importera "spelades in" med firmware 2.60.
Jag kan maila över den till dig.
Quote from Funbeat user on 26 September 2012, 21:56nämenväntalitenu, jag är ganska så säkert .old tror jag nog helt bestämt, men den där texten med underhåll idag hittade jag inte i morse.
Vart syns den?Jag gick via hem --> Importera --> Läs in direkt från din Garmin
och där hittar jag en gul ruta med
nämenväntalitenu, jag är ganska så säkert .old tror jag nog helt bestämt, men den där texten med underhåll idag hittade jag inte i morse.
Vart syns den?
Jag gick via hem --> Importera --> Läs in direkt från din Garmin
och där hittar jag en gul ruta med
Quote from Funbeat user on 26 September 2012, 23:17För oss som loggade in tidigt i morse så möttes vi av en gul list upptill där det stod att underhållsarbete pågick och alla funktioner kanske inte fungerade. 🙂
För oss som loggade in tidigt i morse så möttes vi av en gul list upptill där det stod att underhållsarbete pågick och alla funktioner kanske inte fungerade. 🙂
Quote from Funbeat user on 27 September 2012, 09:05OK, tack Stefan!
OK, tack Stefan!
Quote from Funbeat user on 28 September 2012, 12:26Nu fungerar inläsningen av sträcka, maxpuls och snittpuls från fler typer av fit-filer. Exempelvis Garmin Fenix.
Tack för hjälpen (Micke mfl)!
Nu fungerar inläsningen av sträcka, maxpuls och snittpuls från fler typer av fit-filer. Exempelvis Garmin Fenix.
Tack för hjälpen (Micke mfl)!
Quote from Funbeat user on 28 September 2012, 22:20Stort tack, Olle!
Stort tack, Olle!
Quote from Funbeat user on 19 June 2014, 22:32Har nyss simmat mitt första pass med Garmin Fenix 2 och vid import får jag följande felmeddelande, UnhandledFormatException. Är det något fel jag gör, eller är det nytt filformat som funbeat inte kan hantera?
Har nyss simmat mitt första pass med Garmin Fenix 2 och vid import får jag följande felmeddelande, UnhandledFormatException. Är det något fel jag gör, eller är det nytt filformat som funbeat inte kan hantera?
Quote from Funbeat user on 28 July 2014, 23:49Jag och min Fenix 2 har också problem med längre (typ från 1h eller så) pass som inte vill importeras pga av "unhandledFormatException".
Hur löser man detta?
Jag och min Fenix 2 har också problem med längre (typ från 1h eller så) pass som inte vill importeras pga av "unhandledFormatException".
Hur löser man detta?
Quote from Funbeat user on 29 July 2014, 00:23Hade samma problem med Fenix 2, troligen beror det på att filerna är för stora. Det funkade för mig att exportera från Garmin Connect och sedan komprimera filerna.
Se http://www.funbeat.se/help/faq.aspx?FAQItemID=36
Hade samma problem med Fenix 2, troligen beror det på att filerna är för stora. Det funkade för mig att exportera från Garmin Connect och sedan komprimera filerna.
Quote from Funbeat user on 14 August 2014, 00:01Jo, så kan man göra och det enda sättet jag hittat för att få in passet på Funbeat men det kan ju inte gärna vara meningen att man i längden skall behöva krångla så, eller?
Jo, så kan man göra och det enda sättet jag hittat för att få in passet på Funbeat men det kan ju inte gärna vara meningen att man i längden skall behöva krångla så, eller?