Quote from Guest on 9 August 2011, 07:19hej
hur ser jag vilken tid jag hade på tex milen om jag sprang längre i TC?
Om jag klickar på 10 km i grafen får jag bara upp den aktuella hastigheten men jag vill ha tiden som passerat.
hej
hur ser jag vilken tid jag hade på tex milen om jag sprang längre i TC?
Om jag klickar på 10 km i grafen får jag bara upp den aktuella hastigheten men jag vill ha tiden som passerat.
Quote from Funbeat user on 9 August 2011, 07:29Du skulle nog ställt denna fråga i gruppen Pulsklocka/GPS -endast Garmin.
Om du trycker på fliken det står Totaler på så kommer det siffror på ditt löp, där står också snitthastighet på kilometern.
Du skulle nog ställt denna fråga i gruppen Pulsklocka/GPS -endast Garmin.
Om du trycker på fliken det står Totaler på så kommer det siffror på ditt löp, där står också snitthastighet på kilometern.
Quote from Funbeat user on 9 August 2011, 07:59Välj tid istället för hastighet på den axeln då?
(i kategorin - hur svårt kan det va?)
Välj tid istället för hastighet på den axeln då?
(i kategorin - hur svårt kan det va?)
Quote from Funbeat user on 9 August 2011, 10:24Jessi >> Då ser du inte när du har sprungit 10km... SÅ svårt kan det vara! Amatörer till programmerare är vad de är...
Jessi >> Då ser du inte när du har sprungit 10km... SÅ svårt kan det vara! Amatörer till programmerare är vad de är...
Quote from Funbeat user on 9 August 2011, 10:31Integrera v(t) från 0 till t och sätt likhet med 10 000m, bryt sedan ut t. Detta förutsätter kanske att du sprang i ganska jämn hastighet 🙂
Annars till nästa gång får du dra dit med ett lap när du startar och när du är i mål 🙂
EDIT:
Om du stannad
Integrera v(t) från 0 till t och sätt likhet med 10 000m, bryt sedan ut t. Detta förutsätter kanske att du sprang i ganska jämn hastighet 🙂
Annars till nästa gång får du dra dit med ett lap när du startar och när du är i mål 🙂
EDIT:
Om du stannad
Quote from Funbeat user on 9 August 2011, 12:03Oskar: Du kan ju välja flera parametrar på kurvorna OCH två parametrar på axlarna. Jag satt och kollade det som ts efterlyser i TC senast igår?
Oskar: Du kan ju välja flera parametrar på kurvorna OCH två parametrar på axlarna. Jag satt och kollade det som ts efterlyser i TC senast igår?
Quote from Funbeat user on 9 August 2011, 12:24Hur får man fram samma sak i Garmin Connetct? Sprang 32 km i lördags men vill gärna veta vad jag hade när jag passerade halv-maraton sträckan 21 km. Jag har bara en himla massa varvtider (=1 km-tider)...
http://connect.garmin.com/activity/104566035
/U
Hur får man fram samma sak i Garmin Connetct? Sprang 32 km i lördags men vill gärna veta vad jag hade när jag passerade halv-maraton sträckan 21 km. Jag har bara en himla massa varvtider (=1 km-tider)...
http://connect.garmin.com/activity/104566035
/U
Quote from Funbeat user on 9 August 2011, 12:38I SportTracks, som jag föredrar eftersom det är mer kompetent än något annat jag testat, är det ganska enkelt att göra.
1. Välj vyn Pace, och visa Pace/Distance
2. Markera den mil du är intresserad av i diagrammet
3. Byt vy till Pace/time, markeringen
I SportTracks, som jag föredrar eftersom det är mer kompetent än något annat jag testat, är det ganska enkelt att göra.
1. Välj vyn Pace, och visa Pace/Distance
2. Markera den mil du är intresserad av i diagrammet
3. Byt vy till Pace/time, markeringen
Quote from Funbeat user on 9 August 2011, 13:16Jessi>> På mitt TC går det bara ha en parameter i taget på horisontal-axeln. Därav går det inte att kolla vilken tid man passerade 10km. När man byter från sträcka till tid så försvinner markeringen. Förklara gärna hur du gör. För antingen är jag seg i hu
Jessi>> På mitt TC går det bara ha en parameter i taget på horisontal-axeln. Därav går det inte att kolla vilken tid man passerade 10km. När man byter från sträcka till tid så försvinner markeringen. Förklara gärna hur du gör. För antingen är jag seg i hu
Quote from Funbeat user on 10 August 2011, 07:39Ska kolla ikväll när jag kommer hem då... för jag vet att jag kollade det häromdagen på mitt senaste pass. *hoppas på att inte få äta gammal socka om jag tvingas inse att jag har fel*
Ska kolla ikväll när jag kommer hem då... för jag vet att jag kollade det häromdagen på mitt senaste pass. *hoppas på att inte få äta gammal socka om jag tvingas inse att jag har fel*