Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpninggarmin training center
You need to log in to create posts and topics.

Inte för att jag vet om det är det som spökar, jag har inte windows-versionen framför mig just nu, men mac- och windows-versionerna är väldigt olika.

Ulf, i connect kan man se på ett ungefär genom att byta till vyn spelare och sedan hålla muspekaren på rätt ställe i grafen. 21,05 km på 1:55:31 är det bästa jag lyckas pricka. Vet inte om det beror på vart mätpunkten ligger i klockan eller vad som styr.

Daniel, Tack för tipset! Lite märkligt att det inte finns en vy med en ackumulerande tid från start. Jag borde väl inte vara den enda i världen som vill veta vad man har för tid efter, låt säga, 5, 10, 15 km etc när man springer en given sträcka?

Nej jag har också saknat den funktionen. Det borde ju inte vara alltför svårt att lägga till under intervall t.ex. då har man ju iaf tid vid varje km eller så.

Kom på att på jogg.se så finns den funktionen som Tot. tid vid varje etapp. Lite skumt att det

Hmmm... jag får nog äta gamla sockar är jag rädd... jag som var helt säker på att det gick och att jag dessutom hade gjort det häromdan? Undrar nu vad det var jag kollade istället? (#)

Om du har SportTracks går det att göra exakt som du föreslog, plus vad det nu var mer som nämndes i tråden som inte TC klarar.

Jag vet, jag tjatar, men TC är totalt inkompetent jfr SportTracks.

hej och tack !
Vad jag förstår av er så går det inte att se ackumulerad tid alltså, misstänkte det för jag hade testat alla varianter tyckte jag...

Men det ska funka i SportTracks.
Kan man koppla klockan till den ist.
är det ett gratis program? var hitta

hittade programmet, installerat och lyckats importera mitt data !
får se bara hur länge man får testa gratis...

hittade programmet, installerat och lyckats importera mitt data !
får se bara hur länge man får testa gratis...

Men vilken konstig sida detta är, kan inte radera mitt dubbla meddelande..
jaja

Fick fram tiden på milen i SportTracks med hjälp av Annikas 3 steg !
Tack !