Quote from Mari Johansson on 18 July 2010, 20:21Micke: Jag hade en 305:a som jag simmade med. Många tusingar i öppet vatten. Hav som sjö. Inga problem. Sedan gick den sönder av andra orsaker och blev utbytt. Simmade 400 m med den nya och sedan var den vattenfylld. Så kan DU simma med Din 305:a så har D
Micke: Jag hade en 305:a som jag simmade med. Många tusingar i öppet vatten. Hav som sjö. Inga problem. Sedan gick den sönder av andra orsaker och blev utbytt. Simmade 400 m med den nya och sedan var den vattenfylld. Så kan DU simma med Din 305:a så har D
Quote from Funbeat user on 18 July 2010, 20:29Har också en 305:a som jag simmade med. Dock med följd att den blev obrukbar o fick betala en massa pengar för att få tag på ny. Så mitt förslag är att ta av den innan badturen
Har också en 305:a som jag simmade med. Dock med följd att den blev obrukbar o fick betala en massa pengar för att få tag på ny. Så mitt förslag är att ta av den innan badturen
Quote from Funbeat user on 19 July 2010, 10:28Jag planade i lera med min 305:a nu i år i mars månad.
Lera + vatten.
30 sekunder eller så.
Lät den torka, torka, torka.
Den hamnade på tippen bland det elektroniska för 2 veckor sedan.Jag hade även en Ipod i handen.
Den dog, men vaknade till liv efter
Jag planade i lera med min 305:a nu i år i mars månad.
Lera + vatten.
30 sekunder eller så.
Lät den torka, torka, torka.
Den hamnade på tippen bland det elektroniska för 2 veckor sedan.
Jag hade även en Ipod i handen.
Den dog, men vaknade till liv efter
Quote from Funbeat user on 19 July 2010, 13:29310:an är limmad, en bekants släppte i limmet. Då är den inte vattentät längre...
310:an är limmad, en bekants släppte i limmet. Då är den inte vattentät längre...
Quote from Funbeat user on 19 July 2010, 18:00...men då får man i alla fall en ny av Garmin!
...men då får man i alla fall en ny av Garmin!
Quote from Funbeat user on 19 July 2010, 18:29K-G Nyström: Ska 305:an klara de duschar som ibland finns längs loppen? Annars blir det dyra lopp eller ointressanta om man inte kan använda sin löparklocka!
K-G Nyström: Ska 305:an klara de duschar som ibland finns längs loppen? Annars blir det dyra lopp eller ointressanta om man inte kan använda sin löparklocka!
Quote from Funbeat user on 19 July 2010, 19:11Inlägg 2 av Annica ( påläst är hon på mycket ) skriver att 305:an skall klara duschning under lopp.
Inlägg 2 av Annica ( påläst är hon på mycket ) skriver att 305:an skall klara duschning under lopp.
Quote from Funbeat user on 21 July 2010, 10:28Min 205:a brukar få följa med mig ner i plurret på och efter varma pass. Har alltid funkat bra.
Nu blir man ju lite fundersam.
Kanske får börja öva enhandssim.
Min 205:a brukar få följa med mig ner i plurret på och efter varma pass. Har alltid funkat bra.
Nu blir man ju lite fundersam.
Kanske får börja öva enhandssim.
Quote from Funbeat user on 5 June 2011, 16:53Med min 305 funka bra att simma de två första åren. Det blev kanske tiotalet ggr på sommaren när man bada lite medans man sprang från sjö till sjö. År tre krångla den idag la den av helt.
Så bada inte med 305 när den börja bli sliten.
Nu får jag se om e
Med min 305 funka bra att simma de två första åren. Det blev kanske tiotalet ggr på sommaren när man bada lite medans man sprang från sjö till sjö. År tre krångla den idag la den av helt.
Så bada inte med 305 när den börja bli sliten.
Nu får jag se om e
Quote from Funbeat user on 5 June 2011, 20:45Enligt Garmin så är de stänksäkra. Inte vattentäta. 310XT är vattentät ned till 50 m djup.
Enligt Garmin så är de stänksäkra. Inte vattentäta. 310XT är vattentät ned till 50 m djup.