Quote from Guest on 26 October 2010, 18:27Har en ca 3-4 år gammal edge 705 som hade börjat krångla. Från att jag la den på posten tog det 6 dagar tills jag hade fått en ny utan kostnad.
Det kallar jag service.
Har en ca 3-4 år gammal edge 705 som hade börjat krångla. Från att jag la den på posten tog det 6 dagar tills jag hade fått en ny utan kostnad.
Det kallar jag service.
Quote from Funbeat user on 26 October 2010, 18:37Polar brukar skicka med vändande post.
Polar brukar skicka med vändande post.
Quote from Rasmus Olsson on 26 October 2010, 18:58Polar lagar medans du väntar.
Polar lagar medans du väntar.
Quote from Funbeat user on 26 October 2010, 20:58Beror nog lite på var man bor någonstans Bruse.
Beror nog lite på var man bor någonstans Bruse.
Quote from Funbeat user on 27 October 2010, 06:59Låter ju underbart att Garmin i sverige har börjat med service, jag har skickat till england tidigare och fått fantastisk service hos Garmin där.
Låter ju underbart att Garmin i sverige har börjat med service, jag har skickat till england tidigare och fått fantastisk service hos Garmin där.
Quote from Lena O on 27 October 2010, 08:24Jag har också fått snabbt och bra service från Garmin.
Skickade på en torsdag, tillbaka till mig på tisdag.
Jag har också fått snabbt och bra service från Garmin.
Skickade på en torsdag, tillbaka till mig på tisdag.
Quote from Funbeat user on 27 October 2010, 09:31Måste bara passa på att säga att även Suunto har toppklass på sin service. Hade två defekta pulsband (känt problem) till min och frugans klockor, två år gamla. Bara knappa in info på deras hemsida så kom UPS och hämtade, samt lämnade ett par dagar senare.
Måste bara passa på att säga att även Suunto har toppklass på sin service. Hade två defekta pulsband (känt problem) till min och frugans klockor, två år gamla. Bara knappa in info på deras hemsida så kom UPS och hämtade, samt lämnade ett par dagar senare.
Quote from Jonny Persson on 27 October 2010, 09:35Fredrik: Samma erfarenhet av Suunto jag med. Grymt bra service!
Fredrik: Samma erfarenhet av Suunto jag med. Grymt bra service!
Quote from Funbeat user on 27 October 2010, 09:54Håller med om såväl berömmet av Garmins som Suuntos service. Båda har helt frivilligt gett mig mycket mer än vad jag kunnat önska/begära.
Håller med om såväl berömmet av Garmins som Suuntos service. Båda har helt frivilligt gett mig mycket mer än vad jag kunnat önska/begära.
Quote from Funbeat user on 27 October 2010, 10:42De har mycket konkurrens av att POLAR har visat vägen när det gäller service.
De har mycket konkurrens av att POLAR har visat vägen när det gäller service.