Quote from Funbeat user on 27 October 2010, 11:07Tror David ser händelsekedjan i omvänd kronologisk ordning.
När jag i början av 2000-talet fick grymt bra service från Garmin så var samtidigt Polar en stor besvikelse vad gäller detta. Garmin ersatte min gamla enhet med en ny utan minsta fråga medan Pola
Tror David ser händelsekedjan i omvänd kronologisk ordning.
När jag i början av 2000-talet fick grymt bra service från Garmin så var samtidigt Polar en stor besvikelse vad gäller detta. Garmin ersatte min gamla enhet med en ny utan minsta fråga medan Pola
Quote from ellen olsson on 27 October 2010, 11:13Garmins service har, med all rätt, haft rätt uselt rykte åtminstone de senaste 7-8 åren. Kolla på t.ex. Utsidan om du inte tror mig.
Polar har alltid skött sig exemplariskt i de kontakter jag och mina vänner haft med dem.
Garmins service har, med all rätt, haft rätt uselt rykte åtminstone de senaste 7-8 åren. Kolla på t.ex. Utsidan om du inte tror mig.
Polar har alltid skött sig exemplariskt i de kontakter jag och mina vänner haft med dem.
Quote from Funbeat user on 27 October 2010, 11:18Mina erfarenheter säger annat. Fast de är iofs äldre än 7 år. Vilket bl a betyder att jag under lång tid inte haft behov av service på Garmins produkter, ett tecken på något annat gott hos dem.
Polar har inte fått förnyat förtroende eftersom det fanns ful
Mina erfarenheter säger annat. Fast de är iofs äldre än 7 år. Vilket bl a betyder att jag under lång tid inte haft behov av service på Garmins produkter, ett tecken på något annat gott hos dem.
Polar har inte fått förnyat förtroende eftersom det fanns ful
Quote from Funbeat user on 27 October 2010, 11:33Garmin var hopplösa under tiden Sportmanship höll i verksamheten, jobbade på den tiden i butik och sålde Garmin. Servicen var låååångsam och dålig, vi började skicka allt till England där Garmin själva höll i servicen. Vilken skilnad det blev, prylarna k
Garmin var hopplösa under tiden Sportmanship höll i verksamheten, jobbade på den tiden i butik och sålde Garmin. Servicen var låååångsam och dålig, vi började skicka allt till England där Garmin själva höll i servicen. Vilken skilnad det blev, prylarna k
Quote from Funbeat user on 27 October 2010, 11:44Den goda Garminservice jag skrivit om var direkt från England. Minns inte varför jag vände direkt mig dit men bra var det!
Den goda Garminservice jag skrivit om var direkt från England. Minns inte varför jag vände direkt mig dit men bra var det!
Quote from ellen olsson on 27 October 2010, 12:08Du vände dig förmodligen dit för att den svenska servicen sög. 🙂
Du vände dig förmodligen dit för att den svenska servicen sög. 🙂
Quote from Funbeat user on 27 October 2010, 12:46Du skulle inte åkt till Alvik och bråkat.
Du skulle inte åkt till Alvik och bråkat.
Quote from Lena O on 27 October 2010, 15:12Garmin Göteborg funkar hur bra som helst.
Haka inte upp er på 90talet grabbar
Garmin Göteborg funkar hur bra som helst.
Haka inte upp er på 90talet grabbar
Quote from Funbeat user on 27 October 2010, 16:22Med tanke på alla problemtrådar i Garmingruppen så är det positivt att supporten har skärpt till sig.
Då är det bara hård&mjukvaran kvar att lösa.
Med tanke på alla problemtrådar i Garmingruppen så är det positivt att supporten har skärpt till sig.
Då är det bara hård&mjukvaran kvar att lösa.
Quote from ellen olsson on 27 October 2010, 18:17Tja, det var kanske bara en tidsfråga innan det nya ägarskapet skulle slå igenom? Garmin i USA har varit hjälpsamma när jag varit i kontakt med dem.
Tja, det var kanske bara en tidsfråga innan det nya ägarskapet skulle slå igenom? Garmin i USA har varit hjälpsamma när jag varit i kontakt med dem.