Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelGarmin vilken service
You need to log in to create posts and topics.

Tror David ser händelsekedjan i omvänd kronologisk ordning.
När jag i början av 2000-talet fick grymt bra service från Garmin så var samtidigt Polar en stor besvikelse vad gäller detta. Garmin ersatte min gamla enhet med en ny utan minsta fråga medan Pola

Garmins service har, med all rätt, haft rätt uselt rykte åtminstone de senaste 7-8 åren. Kolla på t.ex. Utsidan om du inte tror mig.
Polar har alltid skött sig exemplariskt i de kontakter jag och mina vänner haft med dem.

Mina erfarenheter säger annat. Fast de är iofs äldre än 7 år. Vilket bl a betyder att jag under lång tid inte haft behov av service på Garmins produkter, ett tecken på något annat gott hos dem.
Polar har inte fått förnyat förtroende eftersom det fanns ful

Garmin var hopplösa under tiden Sportmanship höll i verksamheten, jobbade på den tiden i butik och sålde Garmin. Servicen var låååångsam och dålig, vi började skicka allt till England där Garmin själva höll i servicen. Vilken skilnad det blev, prylarna k

Den goda Garminservice jag skrivit om var direkt från England. Minns inte varför jag vände direkt mig dit men bra var det!

Du vände dig förmodligen dit för att den svenska servicen sög. 🙂

Du skulle inte åkt till Alvik och bråkat.

Garmin Göteborg funkar hur bra som helst.
Haka inte upp er på 90talet grabbar

Med tanke på alla problemtrådar i Garmingruppen så är det positivt att supporten har skärpt till sig.
Då är det bara hård&mjukvaran kvar att lösa.

Tja, det var kanske bara en tidsfråga innan det nya ägarskapet skulle slå igenom? Garmin i USA har varit hjälpsamma när jag varit i kontakt med dem.