Quote from Funbeat user on 27 October 2010, 18:46Tja Garmin kan uppdatera SW, HW har därför flash och USB.
Tja Garmin kan uppdatera SW, HW har därför flash och USB.
Quote from Funbeat user on 28 October 2010, 15:42Skickade iväg min Polar i tisdags em fick tillbaka den idag kl: 11:14 i brevlådan utbytt sändarbälte pga kontaktfel. Utan faktura!(t+)
Skickade iväg min Polar i tisdags em fick tillbaka den idag kl: 11:14 i brevlådan utbytt sändarbälte pga kontaktfel. Utan faktura!(t+)
Quote from Funbeat user on 29 October 2010, 11:14Jag har hört att Polars personal anar när din klocka behöver service och fjärr-reparerar den INNAN den faktiskt går sönder. Du får också en julkorv som plåster på såren. De kör ut med den och ber om ursäkt för att deras klocka inte fungera.
Jag har hört att Polars personal anar när din klocka behöver service och fjärr-reparerar den INNAN den faktiskt går sönder. Du får också en julkorv som plåster på såren. De kör ut med den och ber om ursäkt för att deras klocka inte fungera.
Quote from Funbeat user on 29 October 2010, 11:48"jag har hört"
Egna erfarenheter med POLAR är...??Jag kallar det hela för service! (t+)
PS:alltid kul med julklappar;)
"jag har hört"
Egna erfarenheter med POLAR är...??
Jag kallar det hela för service! (t+)
PS:alltid kul med julklappar;)
Quote from Funbeat user on 29 October 2010, 13:30Själv har jag en Garmin - och jag har hört att man skall akta sig för att ha sönder dem. Då finns det risk att man blir pensionär medan man väntar på en reperation. Inte får man någon stångkorv heller. Nänä.
Själv har jag en Garmin - och jag har hört att man skall akta sig för att ha sönder dem. Då finns det risk att man blir pensionär medan man väntar på en reperation. Inte får man någon stångkorv heller. Nänä.