Quote from Funbeat user on 20 July 2012, 11:52Jag har oxå hamnat i fel stargrupp.
Anmälde mig i 6A tidigt i våras när jag inte kunde springa längre än 2km.
Nu gör jag milen på under timmen så borde nog egentligen ligga i nån av grupperna 4A-5B.
Inser att det nog inte går att göra sin bästa tid und
Jag har oxå hamnat i fel stargrupp.
Anmälde mig i 6A tidigt i våras när jag inte kunde springa längre än 2km.
Nu gör jag milen på under timmen så borde nog egentligen ligga i nån av grupperna 4A-5B.
Inser att det nog inte går att göra sin bästa tid und
Quote from Funbeat user on 20 July 2012, 13:51Jonas: Jag tror inte att det handlar så mycket om att ha underskattat sin förmåga som det handlar om att ha skaffat sig en startplats i sista minuten och inte fått plats i en snabbare grupp?
Jonas: Jag tror inte att det handlar så mycket om att ha underskattat sin förmåga som det handlar om att ha skaffat sig en startplats i sista minuten och inte fått plats i en snabbare grupp?
Quote from David Lagerberg on 20 July 2012, 13:53Jag har också anmält mig till 6A och borde springa i 4A-5A. Det lär ju inte bli bättre av alla som inte kan hålla tempot i de startgrupperna heller 🙁
Jag har också anmält mig till 6A och borde springa i 4A-5A. Det lär ju inte bli bättre av alla som inte kan hålla tempot i de startgrupperna heller 🙁
Quote from Funbeat user on 20 July 2012, 21:19Jag har aldrig sprungit Midnattsloppet, men ...
Om det finns möjlighet att ljuga in sig i fel startgrupp på ett lopp, så kommer många löpare att göra det. Sorgligt men sant.
Vill man undvika trängsel bör man nog springa små lopp, eller lopp med hårda se
Jag har aldrig sprungit Midnattsloppet, men ...
Om det finns möjlighet att ljuga in sig i fel startgrupp på ett lopp, så kommer många löpare att göra det. Sorgligt men sant.
Vill man undvika trängsel bör man nog springa små lopp, eller lopp med hårda se
Quote from Funbeat user on 20 July 2012, 21:23Som sagt, jag har aldrig upplevt Midnattsloppet som trångt, med undantag för Sofiabacken. Men så håller jag mej gärna i ytterkurvorna också.
Som sagt, jag har aldrig upplevt Midnattsloppet som trångt, med undantag för Sofiabacken. Men så håller jag mej gärna i ytterkurvorna också.
Quote from Funbeat user on 21 July 2012, 22:43Tack för tips. Får väl komma tidigt, ligga i ytterkurvor, och springa förbi maskeradtåget 🙂
Tack för tips. Får väl komma tidigt, ligga i ytterkurvor, och springa förbi maskeradtåget 🙂
Quote from Funbeat user on 21 July 2012, 23:37PLUS att jag har anmält mig till Hässelbyloppet. Denna gång i en grupp 2 som är sub 50min. Wish me luck.. 🙂
PLUS att jag har anmält mig till Hässelbyloppet. Denna gång i en grupp 2 som är sub 50min. Wish me luck.. 🙂
Quote from Funbeat user on 30 July 2012, 14:22Sprang midnattsloppet -09 på 45 minuter och startade i 7:an. Trångt javisst men å andra sidan fanns det folk att springa om hela tiden och det är ju kul. Sprang också med en mindre klunga mest hela vägen så det finns en massa löpare som hamnat i "fel" sta
Sprang midnattsloppet -09 på 45 minuter och startade i 7:an. Trångt javisst men å andra sidan fanns det folk att springa om hela tiden och det är ju kul. Sprang också med en mindre klunga mest hela vägen så det finns en massa löpare som hamnat i "fel" sta
Quote from Funbeat user on 30 July 2012, 14:44ML är ett partylopp, som någon skrev.
Spring och ha kul. Nästa år vet du hur det är.
🙂
ML är ett partylopp, som någon skrev.
Spring och ha kul. Nästa år vet du hur det är.
🙂