Quote from Guest on 21 March 2010, 17:19Vi har köpt en racer till min fru och hon vill ha sadelöverdraget med gel för att det skall bli mjukare på racern då hon idag har det på sin mountainbike.
Jag undrar om det finns något hinder för detta; dvs kan det påverka kroppen negativt att ha på en s
Vi har köpt en racer till min fru och hon vill ha sadelöverdraget med gel för att det skall bli mjukare på racern då hon idag har det på sin mountainbike.
Jag undrar om det finns något hinder för detta; dvs kan det påverka kroppen negativt att ha på en s
Quote from ellen olsson on 21 March 2010, 17:29Bättre?
Bättre?
Quote from Rasmus Olsson on 21 March 2010, 17:34Ska hon ha ett gelöverdrag bara för att hon vill det? Eller för att sadeln är obekväm? Byt sadel istället till en som är skön som den är.
Risken med gelöverdrag är att det istället blir för mjukt, och hon sitter då inte på sittbenen, utan sjunker ner och
Ska hon ha ett gelöverdrag bara för att hon vill det? Eller för att sadeln är obekväm? Byt sadel istället till en som är skön som den är.
Risken med gelöverdrag är att det istället blir för mjukt, och hon sitter då inte på sittbenen, utan sjunker ner och
Quote from Funbeat user on 21 March 2010, 17:37Det finns killsadlar och tjejsadlar. Alla nya cyklar verkar antas köpas av killar, därför sitter det alltid killsadlar på nya cyklar. Gå genast pronto och prova ut en tjejsadel. Den är bredare och mer skapad för den kvinnliga anatomin. 1000 gånger bätt
Det finns killsadlar och tjejsadlar. Alla nya cyklar verkar antas köpas av killar, därför sitter det alltid killsadlar på nya cyklar. Gå genast pronto och prova ut en tjejsadel. Den är bredare och mer skapad för den kvinnliga anatomin. 1000 gånger bätt
Quote from Funbeat user on 21 March 2010, 17:37Det tog min fru ett år att inse att cykelbyxor inte behöver underkläder. De är lite envisa ibland 🙂
Ge henne en bra sadel och bra byxor (som hon använder rätt) och erbjud henne en månads daglig massage om hon inte kommer tycka att det blir bättre. (ris
Det tog min fru ett år att inse att cykelbyxor inte behöver underkläder. De är lite envisa ibland 🙂
Ge henne en bra sadel och bra byxor (som hon använder rätt) och erbjud henne en månads daglig massage om hon inte kommer tycka att det blir bättre. (ris
Quote from Funbeat user on 21 March 2010, 20:12Förlåt att jag är lite OT men....
Erik, det finns äkta män som är än mer envisa, och som efter snart två år av cyklande alltid använder kallingar under.
Förlåt att jag är lite OT men....
Erik, det finns äkta män som är än mer envisa, och som efter snart två år av cyklande alltid använder kallingar under.
Quote from ellen olsson on 21 March 2010, 20:13Du får ta i med hårdhandskarna...
Du får ta i med hårdhandskarna...
Quote from Funbeat user on 21 March 2010, 20:13Hur vet du det?
Hur vet du det?
Quote from Funbeat user on 21 March 2010, 20:40Äsch. Kalsonger/underbyxor är ju bara en fråga om att tillämpa flerskiktsprincipen. Blöja är också overkill för det mesta - det är bättre att känna var det trycker och skaver så man kan härda detaljerna ordentligt. Och jo - det där med gelöverdrag på sade
Äsch. Kalsonger/underbyxor är ju bara en fråga om att tillämpa flerskiktsprincipen. Blöja är också overkill för det mesta - det är bättre att känna var det trycker och skaver så man kan härda detaljerna ordentligt. Och jo - det där med gelöverdrag på sade
Quote from Funbeat user on 21 March 2010, 20:54Fräckt med skavsår under Kalmar.
Zeb Macahan rider in i gryningen.Edit tycker att det blir mer passande med skymningen.
Fräckt med skavsår under Kalmar.
Zeb Macahan rider in i gryningen.
Edit tycker att det blir mer passande med skymningen.