Quote from Funbeat user on 21 March 2010, 21:24Hahaha
Hahaha
Quote from Funbeat user on 21 March 2010, 21:29För mig ser överdraget ut som bara en sak till som kan gnida mot kroppen och orsaka skavsår. Det kommer säkert att göra det om man sitter och kör några timmar. Jag tror inte att överdraget erbjuder någon comfort efter 3 - 4 timmar, tvärtom.
För mig ser överdraget ut som bara en sak till som kan gnida mot kroppen och orsaka skavsår. Det kommer säkert att göra det om man sitter och kör några timmar. Jag tror inte att överdraget erbjuder någon comfort efter 3 - 4 timmar, tvärtom.
Quote from Funbeat user on 21 March 2010, 21:49vad är det värsta som kan hända om hon som vuxen och myndig person ok i och för sig kvinna men ändå får bestämma själv och köpa sadelöverdraget?
vad är det värsta som kan hända om hon som vuxen och myndig person ok i och för sig kvinna men ändå får bestämma själv och köpa sadelöverdraget?
Quote from Funbeat user on 21 March 2010, 21:53Ja låt hon testa och ge henne ett presentkort på en ny sadel om hon gnäller *lite diskret sådär*
Ja låt hon testa och ge henne ett presentkort på en ny sadel om hon gnäller *lite diskret sådär*
Quote from Funbeat user on 21 March 2010, 21:54Ett visst mått på intelligens är att lära sig av andras misstag och slippa göra alla själv 😉
En bra sadel är bättre än gelöverdrag..,.
Ett visst mått på intelligens är att lära sig av andras misstag och slippa göra alla själv 😉
En bra sadel är bättre än gelöverdrag..,.
Quote from Funbeat user on 21 March 2010, 21:58Beror som sagt på hur enveten man är;)
Beror som sagt på hur enveten man är;)
Quote from Lena O on 22 March 2010, 07:08Leif: Det kan du ha som slutplädering i alla dina artiklar i Cyklar! (t+)
"vad är det värsta som kan hända om du som vuxen och myndig person bestämma sig själv för att inte följa mitt råd"
Leif: Det kan du ha som slutplädering i alla dina artiklar i Cyklar! (t+)
"vad är det värsta som kan hända om du som vuxen och myndig person bestämma sig själv för att inte följa mitt råd"
Quote from Funbeat user on 22 March 2010, 09:14🙂
🙂
Quote from Funbeat user on 23 March 2010, 08:13Hej.
Hur det än är med den saken så är det tillsyn och sist en fråga om träning. Dvs det man tränar med/på blir man bra på. Jag cyklade mitt första VR med kallingar under och det gick så bra så. Medans de som smörjde och hade sig gick det inte lika bra f
Hej.
Hur det än är med den saken så är det tillsyn och sist en fråga om träning. Dvs det man tränar med/på blir man bra på. Jag cyklade mitt första VR med kallingar under och det gick så bra så. Medans de som smörjde och hade sig gick det inte lika bra f
Quote from Funbeat user on 23 March 2010, 08:29H*n hänger kanske på ifall du frågar?
BILD:http://www.roperusa.eu/media/prodthumbs/1380.jpg
H*n hänger kanske på ifall du frågar?
BILD:http://www.roperusa.eu/media/prodthumbs/1380.jpg