Quote from Nils Hylander on 23 March 2010, 11:21Hej Jimmy, här kommer ett tips från en kvinna till dig eller rättare sagt din kvinna.
Precis som någon skriver här ovan så är det allra bästa att hitta en bra sadel. Jag och många av mina cyklande vänninor har en favoritsadel som heter Selle Italia Lady
Hej Jimmy, här kommer ett tips från en kvinna till dig eller rättare sagt din kvinna.
Precis som någon skriver här ovan så är det allra bästa att hitta en bra sadel. Jag och många av mina cyklande vänninor har en favoritsadel som heter Selle Italia Lady
Quote from Funbeat user on 23 March 2010, 14:36"För övrigt skulle jag vara jätteglad om min vän ville med ut och cykla LVG med mig. Och det med eller utan gelöverdrag. Lyckos dig"
Jaaa ... fast vem ska passa barnen då ... och så behöver vi en cykel till ...
"För övrigt skulle jag vara jätteglad om min vän ville med ut och cykla LVG med mig. Och det med eller utan gelöverdrag. Lyckos dig"
Jaaa ... fast vem ska passa barnen då ... och så behöver vi en cykel till ...
Quote from Funbeat user on 23 March 2010, 15:41cykelkärra
cykelkärra
Quote from Funbeat user on 23 March 2010, 15:42tillverkas Trans Am-sadeln fortfarande?
tillverkas Trans Am-sadeln fortfarande?
Quote from Nils Hylander on 23 March 2010, 15:59Vet inte om de har den i tillverkningen fortfarande men den här säljs på flera nätbutiker i allafall:
BILD:www.cyclecomponents.com/images/artiklar/selit018.jpg
Vet inte om de har den i tillverkningen fortfarande men den här säljs på flera nätbutiker i allafall:
BILD:www.cyclecomponents.com/images/artiklar/selit018.jpg
Quote from Funbeat user on 23 March 2010, 17:14motsvarar nog Lady Gel Flow eller Diva Gel Flow hos Selle Italia 2010
motsvarar nog Lady Gel Flow eller Diva Gel Flow hos Selle Italia 2010
Quote from Funbeat user on 23 March 2010, 18:37Cykelkärra för åttaåring, nästan nio faktiskt ... ? + femåring.
Styrketräning för benen iaf, jag tar Lillan och han tar Sonen ...
Cykelkärra för åttaåring, nästan nio faktiskt ... ? + femåring.
Styrketräning för benen iaf, jag tar Lillan och han tar Sonen ...
Quote from Funbeat user on 23 March 2010, 18:44Du har säkert redan fått svar på din fråga men min reaktion är ett stort NEJ!. Hon kommer att få brutala skavsår och troligtvis väldigt ont. Köp hellre en ny sadel om den andra är inkörd och inte passar. Såg något förslag på en Selle Italia som kan vara b
Du har säkert redan fått svar på din fråga men min reaktion är ett stort NEJ!. Hon kommer att få brutala skavsår och troligtvis väldigt ont. Köp hellre en ny sadel om den andra är inkörd och inte passar. Såg något förslag på en Selle Italia som kan vara b