Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jag tänkte samla ihop ett gäng löpare med pannlampa för ett gemensamt träningspass med Bögs Gård som utgångspunkt tisdag den 20/9 klockan 20.

Kanske blir vi flera med pannlampa så att du som saknar sådan ändå kan få vägen upplyst av oss andra? Sträcka c

Hej Camilla, kan inte just denna gång men jag hänger gärna på en annan gång, bor i ju i Sollentuna ( Törnskogen).
Pannlampa, reflex väst & lysnade handskar har jag 🙂
tom Icebugs för senare!

Det är halvmåne den dagen 🙂 Men ja jag kanske kommer. Återkommer i ärendet.

Låter skoj, jag och tjejen kanske hakar på om det inte krockar med andra aktiviteter.

@Frida: Jag visste att det var nån detalj jag missat... Månen kanske göms bakom moln just denna tisdag kväll? Låt oss hoppas.

Vilket trevligt initiativ. Är nog upptagen just den 20:e, men hänger gärna på vid annat tillfälle (bor 1,4 km från Bögs gård).

Jag är också upptagen den kvällen och är för tillfället sjuk men jag hänger gärna på.

Camilla, lägg upp en inbjudan i Stockholmslöpargruppen också.

Trevligt initiativ, jag hakar på om det inte krockar med något.

Har längtat i flera veckor efter höstens första pannlampspass =)

Jättekul att det finns intresse för ett mörkerpass! Vi kommer kanske att lysa upp hela Järvafältet!?

Har redan kört ett par korta pannlampepass men hänger gärna på en längre och snabbare runda med sällskap. Om mina tidsplaner håller...