Quote from Guest on 12 September 2011, 10:51Jag tänkte samla ihop ett gäng löpare med pannlampa för ett gemensamt träningspass med Bögs Gård som utgångspunkt tisdag den 20/9 klockan 20.
Kanske blir vi flera med pannlampa så att du som saknar sådan ändå kan få vägen upplyst av oss andra? Sträcka c
Jag tänkte samla ihop ett gäng löpare med pannlampa för ett gemensamt träningspass med Bögs Gård som utgångspunkt tisdag den 20/9 klockan 20.
Kanske blir vi flera med pannlampa så att du som saknar sådan ändå kan få vägen upplyst av oss andra? Sträcka c
Quote from Funbeat user on 12 September 2011, 11:01Hej Camilla, kan inte just denna gång men jag hänger gärna på en annan gång, bor i ju i Sollentuna ( Törnskogen).
Pannlampa, reflex väst & lysnade handskar har jag 🙂
tom Icebugs för senare!
Hej Camilla, kan inte just denna gång men jag hänger gärna på en annan gång, bor i ju i Sollentuna ( Törnskogen).
Pannlampa, reflex väst & lysnade handskar har jag 🙂
tom Icebugs för senare!
Quote from Funbeat user on 12 September 2011, 13:26Det är halvmåne den dagen 🙂 Men ja jag kanske kommer. Återkommer i ärendet.
Det är halvmåne den dagen 🙂 Men ja jag kanske kommer. Återkommer i ärendet.
Quote from Funbeat user on 12 September 2011, 13:35Låter skoj, jag och tjejen kanske hakar på om det inte krockar med andra aktiviteter.
Låter skoj, jag och tjejen kanske hakar på om det inte krockar med andra aktiviteter.
Quote from Funbeat user on 12 September 2011, 19:52@Frida: Jag visste att det var nån detalj jag missat... Månen kanske göms bakom moln just denna tisdag kväll? Låt oss hoppas.
@Frida: Jag visste att det var nån detalj jag missat... Månen kanske göms bakom moln just denna tisdag kväll? Låt oss hoppas.
Quote from Funbeat user on 12 September 2011, 20:32Vilket trevligt initiativ. Är nog upptagen just den 20:e, men hänger gärna på vid annat tillfälle (bor 1,4 km från Bögs gård).
Vilket trevligt initiativ. Är nog upptagen just den 20:e, men hänger gärna på vid annat tillfälle (bor 1,4 km från Bögs gård).
Quote from Funbeat user on 12 September 2011, 20:44Jag är också upptagen den kvällen och är för tillfället sjuk men jag hänger gärna på.
Camilla, lägg upp en inbjudan i Stockholmslöpargruppen också.
Jag är också upptagen den kvällen och är för tillfället sjuk men jag hänger gärna på.
Camilla, lägg upp en inbjudan i Stockholmslöpargruppen också.
Quote from Funbeat user on 14 September 2011, 13:31Trevligt initiativ, jag hakar på om det inte krockar med något.
Har längtat i flera veckor efter höstens första pannlampspass =)
Trevligt initiativ, jag hakar på om det inte krockar med något.
Har längtat i flera veckor efter höstens första pannlampspass =)
Quote from Funbeat user on 14 September 2011, 17:06Jättekul att det finns intresse för ett mörkerpass! Vi kommer kanske att lysa upp hela Järvafältet!?
Jättekul att det finns intresse för ett mörkerpass! Vi kommer kanske att lysa upp hela Järvafältet!?
Quote from Funbeat user on 14 September 2011, 21:05Har redan kört ett par korta pannlampepass men hänger gärna på en längre och snabbare runda med sällskap. Om mina tidsplaner håller...
Har redan kört ett par korta pannlampepass men hänger gärna på en längre och snabbare runda med sällskap. Om mina tidsplaner håller...