Quote from Funbeat user on 14 September 2011, 21:48Det var ju synd att ni inte var ute i kväll, det var nattsvart redan kl. 20.00 på andra sidan Järvafältet..... Mörka moln och blixtar.......
Det var ju synd att ni inte var ute i kväll, det var nattsvart redan kl. 20.00 på andra sidan Järvafältet..... Mörka moln och blixtar.......
Quote from Funbeat user on 14 September 2011, 21:58Kul, jag kommer om jag hittar dit.
Kul, jag kommer om jag hittar dit.
Quote from Funbeat user on 15 September 2011, 06:00Christian: sök "Bögs Gård" på hitta.se så kommer du nog att hitta dit!
Christian: sök "Bögs Gård" på hitta.se så kommer du nog att hitta dit!
Quote from Funbeat user on 20 September 2011, 16:26Hoppas att vi ses ikväll! Pannlamps-batterierna är laddade...
Hoppas att vi ses ikväll! Pannlamps-batterierna är laddade...
Quote from Funbeat user on 20 September 2011, 16:54Tidsplannen hade hållt för mej men däremot är jag snuvig/hostig så jag får utebli. Ska tänka på er sen när mörkret fallit 🙂
Tidsplannen hade hållt för mej men däremot är jag snuvig/hostig så jag får utebli. Ska tänka på er sen när mörkret fallit 🙂
Quote from Funbeat user on 20 September 2011, 17:55Hoppas järva fältet ger er härlig traillöpning, ta en sväng runt viby vet jag, mina hemtrakter. Ha det så kul, hoppas vi ses nästa gång;)
Hoppas järva fältet ger er härlig traillöpning, ta en sväng runt viby vet jag, mina hemtrakter. Ha det så kul, hoppas vi ses nästa gång;)
Quote from Funbeat user on 20 September 2011, 18:36Kul initiativ, jag bor i Töjnan på andra sidan E4:an och hade gärna hängt med på turen. Tyvärr måste jag ta hand om barnen i kväll, men kanske någon annan gång.
Säg till nästa gång det är dags!
Kul initiativ, jag bor i Töjnan på andra sidan E4:an och hade gärna hängt med på turen. Tyvärr måste jag ta hand om barnen i kväll, men kanske någon annan gång.
Säg till nästa gång det är dags!
Quote from Funbeat user on 20 September 2011, 22:04Nästa gång blir den 11/10. Samma tid och plats.
Tack alla sju tappra i kvällens sällskap!
Nästa gång blir den 11/10. Samma tid och plats.
Tack alla sju tappra i kvällens sällskap!
Quote from Funbeat user on 20 September 2011, 22:10Vad kul att få rapport!
Vad kul att få rapport!
Quote from Funbeat user on 20 September 2011, 23:40Tack själv Camilla, det var ett bra pass. Kör gärna igen. Måste nog ta mig dit i dagsljus och kika lite också.
Tack själv Camilla, det var ett bra pass. Kör gärna igen. Måste nog ta mig dit i dagsljus och kika lite också.