Quote from Guest on 12 April 2009, 20:58Ja, min batteriet laddas ur när den är avstängd. Började förra veckan, förde över träningen som vanligt och lät klockan laddas via usb:n som jag brukar göra tills det stod "Batteriet är uppladdat".
När jag sedan på tisdagen skulle träna startade jag klo
Ja, min batteriet laddas ur när den är avstängd. Började förra veckan, förde över träningen som vanligt och lät klockan laddas via usb:n som jag brukar göra tills det stod "Batteriet är uppladdat".
När jag sedan på tisdagen skulle träna startade jag klo
Quote from Funbeat user on 12 April 2009, 21:08Jag har haft problem vid några tillfällen då jag laddat via USB-kabeln men aldrig när jag laddat via vanliga eluttaget.
Jag har haft problem vid några tillfällen då jag laddat via USB-kabeln men aldrig när jag laddat via vanliga eluttaget.
Quote from Camilla Höög on 12 April 2009, 21:26Ibland har jag råkat ut för att klockan slår på sig när den sätts i laddning eller tas från laddaren, så nu dubbelkollar jag alltid att den är avslagen när jag tar den från laddning.
Ibland har jag råkat ut för att klockan slår på sig när den sätts i laddning eller tas från laddaren, så nu dubbelkollar jag alltid att den är avslagen när jag tar den från laddning.
Quote from Funbeat user on 12 April 2009, 22:15Jag ÖNSKAR att jag hade dom här problemen...??!!??:D:-):D;)
Jag ÖNSKAR att jag hade dom här problemen...??!!??:D:-):D;)
Quote from Funbeat user on 13 April 2009, 10:46Mats, jag har samma problem, så numera har jag den alltid i dockan och ansluten till USB för att inte riskera att stå där med dött batteri. Har därför ingen uppfattning om det alltid är så, eller bara händer ibland. Min teori är att även om displayen är a
Mats, jag har samma problem, så numera har jag den alltid i dockan och ansluten till USB för att inte riskera att stå där med dött batteri. Har därför ingen uppfattning om det alltid är så, eller bara händer ibland. Min teori är att även om displayen är a
Quote from Funbeat user on 13 April 2009, 10:58Jag tycker den brukar ladda ur sig om man lämnar den i dockan, oavsett om dockan är ikopplad eller inte. Så när den laddat upp sig - ta ur den ur dockan.
Jag tycker den brukar ladda ur sig om man lämnar den i dockan, oavsett om dockan är ikopplad eller inte. Så när den laddat upp sig - ta ur den ur dockan.
Quote from Funbeat user on 13 April 2009, 20:58Nu snor jag tråden lite - hoppas det är OK.
Jag köpte ju en 305:a ganska nyligen och min fråga är om ni har 2 sladdar - en för usb-laddning och en för vanlig laddning? Jag förstår inte hur jag ska få ihop kontakten för vanlig laddning med sladden och doc
Nu snor jag tråden lite - hoppas det är OK.
Jag köpte ju en 305:a ganska nyligen och min fråga är om ni har 2 sladdar - en för usb-laddning och en för vanlig laddning? Jag förstår inte hur jag ska få ihop kontakten för vanlig laddning med sladden och doc
Quote from Funbeat user on 13 April 2009, 21:03Det är så här tror jag: Om klockan är på när du sätter i den i dockan så fortsätter den att vara på även när du stängt av datorn. Därför laddas den ur. De gånger jag stänger av klockan innan har jag inte haft några problem.
Det är så här tror jag: Om klockan är på när du sätter i den i dockan så fortsätter den att vara på även när du stängt av datorn. Därför laddas den ur. De gånger jag stänger av klockan innan har jag inte haft några problem.
Quote from Funbeat user on 13 April 2009, 21:06Fia-Lottan > Jo, två sladdar. En som har en vanligt slut med el-uttagskontakt och en som går till USB-dockan.
Fia-Lottan > Jo, två sladdar. En som har en vanligt slut med el-uttagskontakt och en som går till USB-dockan.
Quote from Funbeat user on 13 April 2009, 21:15Fia-Lotta. Var det inte så att du fick med en "fulkontakt" i kittet när du köpte den? Typ en icke "svensk" normal nätkontakt? Italienarna har ju en variant som ser ut som vår men som är bredare. Har jag för mig?
Fia-Lotta. Var det inte så att du fick med en "fulkontakt" i kittet när du köpte den? Typ en icke "svensk" normal nätkontakt? Italienarna har ju en variant som ser ut som vår men som är bredare. Har jag för mig?