Quote from Funbeat user on 13 April 2009, 21:16Ja det stämmer. Jag får pinna tillbaka till Runners store igen helt enkelt.
Ja det stämmer. Jag får pinna tillbaka till Runners store igen helt enkelt.
Quote from Funbeat user on 13 April 2009, 21:41Fia-Lotta
Du använder en "USB-laddare" 220 V d.v.s. en laddare du sätter i väggen och som har ett uttag för USB så använder du samma sladd till PC:n eller till "väggladdaren". Själv använder jag en som är avsedd för Ipoden men det finns fler och kostar
Fia-Lotta
Du använder en "USB-laddare" 220 V d.v.s. en laddare du sätter i väggen och som har ett uttag för USB så använder du samma sladd till PC:n eller till "väggladdaren". Själv använder jag en som är avsedd för Ipoden men det finns fler och kostar
Quote from Camilla Höög on 13 April 2009, 21:46Kontakten i dockan är en mini-USB 5 pin.
Kontakten i dockan är en mini-USB 5 pin.
Quote from Funbeat user on 13 April 2009, 22:39http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=417838&PageNumber=2
Eller?
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=417838&PageNumber=2
Eller?
Quote from Catharina Brattlin on 13 April 2009, 23:28Oj, vilka problem Ni verkar ha med 305:an! Jag har haft min sen julen 2007 och har aldrig haft några laddningsproblem. Inte en endaste gång.
Jag sätter klockan i dockan först när klockan säger att batterinivån är låg, och trycker in kontakten "i de två h
Oj, vilka problem Ni verkar ha med 305:an! Jag har haft min sen julen 2007 och har aldrig haft några laddningsproblem. Inte en endaste gång.
Jag sätter klockan i dockan först när klockan säger att batterinivån är låg, och trycker in kontakten "i de två h
Quote from Camilla Höög on 14 April 2009, 07:36Om man laddar via datorn och låter den sitta i laddning när man stänger av datorn så kan batteriet laddas ur.
Om man laddar via datorn och låter den sitta i laddning när man stänger av datorn så kan batteriet laddas ur.
Quote from Funbeat user on 14 April 2009, 08:20Jag har den alltid avstängd och inte i dockan när jag inte tränar.
Problemen började förra veckan och jag har haft den i snart 3 år utan strul. Kan det vara batteriet i klockan som börjar bli dåligt?Ska bli intressant vad Garmin säger.
Jag har den alltid avstängd och inte i dockan när jag inte tränar.
Problemen började förra veckan och jag har haft den i snart 3 år utan strul. Kan det vara batteriet i klockan som börjar bli dåligt?
Ska bli intressant vad Garmin säger.
Quote from Funbeat user on 14 April 2009, 20:13Utmärkt Sylla....tja Sylvia ehhe...Jag har ju ingen ännu men dom där råden känns ändå sköna att få. Har nu sålt ifrån allt som jag äger å har på Tradera så snart finns den nog under min kudde.....Du kommer att få en massa interna frågor snart på den där s
Utmärkt Sylla....tja Sylvia ehhe...Jag har ju ingen ännu men dom där råden känns ändå sköna att få. Har nu sålt ifrån allt som jag äger å har på Tradera så snart finns den nog under min kudde.....Du kommer att få en massa interna frågor snart på den där s
Quote from Funbeat user on 15 April 2009, 11:45Jag har idag pratat med Garmin och de kan inte förklara varför den laddar ur, utan jag måste skicka in klockan så att de kan undersöka den. Tur att de har 3 års garanti på sina produkter.
Igår när jag åkte och tränade så var den fulladdad, kl 17.15 starta
Jag har idag pratat med Garmin och de kan inte förklara varför den laddar ur, utan jag måste skicka in klockan så att de kan undersöka den. Tur att de har 3 års garanti på sina produkter.
Igår när jag åkte och tränade så var den fulladdad, kl 17.15 starta
Quote from Elias Engqvist on 20 April 2009, 13:12Har ni problem nu igen 😉
Har ni problem nu igen 😉