Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Om du ska beställa från Eastbay och vill undvika tull och moms kan du ju alltid be dem skriva ner värdet på försändelsen. Vet inte om de gör det, men det kostar ju inget att fråga 🙂

Erik: Blir det inte så att syrran smugglar in om hon inte förtullar klockan??? 😉
Jag har själv 410, men har inte provat den i dushen än...
Får göra det i kväll...

Petter: så sant så sant. Tur att hon heter nåt annat i efternamn så inte alla tänkbara tullare som scannar nätet på jakt efter smuggelkungar låter snaran dras åt när hon kommer haha!
Jag tror 410an liksom 405an (som jag har idag) få spelet i regn.

Såg att det ändå inte går att beställa den på eastbay längre, så det "löste" problemet. 🙁

Trist! Kolla bizrate.com så kan du garanterat hitta lika bra (eller bättre) pris. EDIT: http://www.bizrate.com/garmin-forerunner-610/

Är supernöjd med min 610:a. Har registrerat ca 30 pass och har inte stött på några fel. Fungerar utmärkt även i ösregn, tom under en rinnande vattenkran, har testat.

Då var min första vecka med 610 avklarad och jag är mer än nöjd. Trots kuperat så håller den kolla på distansen väldigt bra. Ett pass stakning på en 6km sträcka som går från 184Möh till 467Möh mätte den galant och ett terrängspår som är dryga 3km som jag

Är också supernöjd. Snygg, tillförlitlig, versatil och alldeles underbar.

@Erik: Köpte du din i staterna sen? Beställde du via Bizrate?

Mvh Stefan

Fick den av storasyrran som kom hit i förra veckan.