Quote from Funbeat user on 5 July 2011, 14:51Om du ska beställa från Eastbay och vill undvika tull och moms kan du ju alltid be dem skriva ner värdet på försändelsen. Vet inte om de gör det, men det kostar ju inget att fråga 🙂
Om du ska beställa från Eastbay och vill undvika tull och moms kan du ju alltid be dem skriva ner värdet på försändelsen. Vet inte om de gör det, men det kostar ju inget att fråga 🙂
Quote from Funbeat user on 5 July 2011, 15:00Erik: Blir det inte så att syrran smugglar in om hon inte förtullar klockan??? 😉
Jag har själv 410, men har inte provat den i dushen än...
Får göra det i kväll...
Erik: Blir det inte så att syrran smugglar in om hon inte förtullar klockan??? 😉
Jag har själv 410, men har inte provat den i dushen än...
Får göra det i kväll...
Quote from Funbeat user on 5 July 2011, 15:18Petter: så sant så sant. Tur att hon heter nåt annat i efternamn så inte alla tänkbara tullare som scannar nätet på jakt efter smuggelkungar låter snaran dras åt när hon kommer haha!
Jag tror 410an liksom 405an (som jag har idag) få spelet i regn.
Petter: så sant så sant. Tur att hon heter nåt annat i efternamn så inte alla tänkbara tullare som scannar nätet på jakt efter smuggelkungar låter snaran dras åt när hon kommer haha!
Jag tror 410an liksom 405an (som jag har idag) få spelet i regn.
Quote from Funbeat user on 5 July 2011, 15:26Såg att det ändå inte går att beställa den på eastbay längre, så det "löste" problemet. 🙁
Såg att det ändå inte går att beställa den på eastbay längre, så det "löste" problemet. 🙁
Quote from Funbeat user on 5 July 2011, 15:53Trist! Kolla bizrate.com så kan du garanterat hitta lika bra (eller bättre) pris. EDIT: http://www.bizrate.com/garmin-forerunner-610/
Trist! Kolla bizrate.com så kan du garanterat hitta lika bra (eller bättre) pris. EDIT: http://www.bizrate.com/garmin-forerunner-610/
Quote from Funbeat user on 6 July 2011, 21:45Är supernöjd med min 610:a. Har registrerat ca 30 pass och har inte stött på några fel. Fungerar utmärkt även i ösregn, tom under en rinnande vattenkran, har testat.
Är supernöjd med min 610:a. Har registrerat ca 30 pass och har inte stött på några fel. Fungerar utmärkt även i ösregn, tom under en rinnande vattenkran, har testat.
Quote from Funbeat user on 10 July 2011, 16:26Då var min första vecka med 610 avklarad och jag är mer än nöjd. Trots kuperat så håller den kolla på distansen väldigt bra. Ett pass stakning på en 6km sträcka som går från 184Möh till 467Möh mätte den galant och ett terrängspår som är dryga 3km som jag
Då var min första vecka med 610 avklarad och jag är mer än nöjd. Trots kuperat så håller den kolla på distansen väldigt bra. Ett pass stakning på en 6km sträcka som går från 184Möh till 467Möh mätte den galant och ett terrängspår som är dryga 3km som jag
Quote from Funbeat user on 9 August 2011, 13:43Är också supernöjd. Snygg, tillförlitlig, versatil och alldeles underbar.
Är också supernöjd. Snygg, tillförlitlig, versatil och alldeles underbar.
Quote from Funbeat user on 10 August 2011, 11:32@Erik: Köpte du din i staterna sen? Beställde du via Bizrate?
Mvh Stefan
@Erik: Köpte du din i staterna sen? Beställde du via Bizrate?
Mvh Stefan
Quote from Funbeat user on 10 August 2011, 15:26Fick den av storasyrran som kom hit i förra veckan.
Fick den av storasyrran som kom hit i förra veckan.