Quote from Funbeat user on 11 August 2011, 20:02Nån som vågat simträna/bada med 610:an?
Nån som vågat simträna/bada med 610:an?
Quote from Funbeat user on 12 August 2011, 00:00Finns svenska som menyspråk om man köper klockan från USA?
Finns svenska som menyspråk om man köper klockan från USA?
Quote from Funbeat user on 12 August 2011, 09:11Niklas N: Japp!
Däremot får man köpa en adapter.
Niklas N: Japp!
Däremot får man köpa en adapter.
Quote from Funbeat user on 12 August 2011, 14:16enligt dcrainmaker ska man inte simma med denna klocka. Jag hatar att simma så just nu är jag grymt på att köpa denna klocka. Var och klämde på den på lunchen på löplabbet. trevlig sak.
Funderar dock att beställa den på nätet utan pulsband. Kör ändå int
enligt dcrainmaker ska man inte simma med denna klocka. Jag hatar att simma så just nu är jag grymt på att köpa denna klocka. Var och klämde på den på lunchen på löplabbet. trevlig sak.
Funderar dock att beställa den på nätet utan pulsband. Kör ändå int
Quote from Funbeat user on 12 August 2011, 14:44Har inte 610 vanlig 5V USB-laddare som 310:an? Då behöver man oftast inte en adapter utan kan jacka in den i vilken USB-laddare man råkar ha liggande.
Har inte 610 vanlig 5V USB-laddare som 310:an? Då behöver man oftast inte en adapter utan kan jacka in den i vilken USB-laddare man råkar ha liggande.
Quote from Funbeat user on 15 August 2011, 09:24jo, det har den...
USB-laddare alltså.
jo, det har den...
USB-laddare alltså.
Quote from Funbeat user on 1 September 2011, 19:39Vart hittar man bästa pris på denna tingest? inom eller utom europa.
Vart hittar man bästa pris på denna tingest? inom eller utom europa.