Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatGilla knapp på forumet!
You need to log in to create posts and topics.

Det är väl därför man siktar på att skriva så provocerande som möjligt? "Någon retar sig på mig, alltså finns jag". 😀

I ditt fall så är det snarare av medlidande.

Seså David. Vad har vi sagt om att kasta bävrar i trähus?

Ska man inte ha bävern till något annat?

Jo. Så kan du vänligen sluta kasta omkring den i trähus så är du snäll? 🙂

Det finns ju redan en Gilla-knapp längst upp i varje diskussion. Räcker inte den?

Anders: Njaeh va, det är ju en "gilla det här på facebook"-knapp och det man efterfrågar är tydligen en "gilla det här på funbeat"-knapp.

Personligen efterfrågar jag mindre gilla-knappar generellt, men jag tycks röra mig i stark motvind. (H)

Personligen anser jag att gilla knappar är ett otyg. Ibland undrar jag om folk verkligen läser igenom och tänker efter vad det står innan de klickar på gilla knappen.

Gillaknappar är skit
Orkar man inte anstränga sig mer för att visa sitt gillande än att trycka på en knapp så är gillandet så betydelselöst och svagt att det saknar betydelse. Och därmed saknar gillaknappen existensberättigande.

Förflackning och devalver

Jag tycker gillaknappar är bra och stör inte. Samlar "+1"-inläggen på ett ställe och dessutom händer det ju faktiskt att ett inlägg som många gillar faktiskt är riktigt bra...