Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatGilla knapp på forumet!
You need to log in to create posts and topics.

Det här med Gilla-knappar är en jättestark trend som har kommit för att stanna. Nästa års Årets Julklapp blir en Gilla-väst med en stor röd gilla-knapp på magen och med lysdioder på axlarna som tänds för varje tryck. Kom ihåg var ni läste om det först!

Väck inte den björn som sover!

Själv önskar jag mig en app(arat) som filtrerar bort alla former av bekräftelsebettleri. Det är möjligt att en tidsmaskin vore enda lösningen.

Men är det inte en GILLA INTE-knapp som måste till....tja när jag läser alla inläggen...???? Själv håller jag mig nog mest till det där vanliga livet ...ja det som inte levs i datorn å Facebook å FunBeat å där man kan tänka andra tankar samtidigt som man

Jag märker att det är många som gillar >>gillar-knappen<< 😀

@Kjelle:
Ja, just, ja, en Gilla inte-knapp, den kunde man ju använda för att markera ogillande mot alla som tränar mer än en själv. Men sedan insåg jag ju att i mitt fall skulle den få jobba värre än en attans telegrafnyckel, så jag skrotade den idén...

Haha ...Erik...å jag som trodde att du även numera tränade mera än alla andra...??!....MEN jag fattar andemeningen å visst ska vi vara positiva kring allt som rör löpning å att om någon har en annan mening i saker som en annan inte har det är väl det bara

Saxat ur facebook, "Polisen i Uppsala län"
"Vem misshandlade Jenny vid Heidenstamstorg mitt på dagen onsdagen 26 september?

Jenny var vid Heidenstamstorg för att ta ut pengar tillsammans med sina båda barn som satt i barnvagnen. När hon stod vid automate

Det kan vara ett sätt att sprida signalementet också, eftersom det numera inte går att göra någonting utan att alla vet om det. Vissa gånger har jag gillat saker för att uppmärksamma dem mer än för att jag bokstavligen "gillade" det.

Är det inte "Dela" man gör när man vill sprida något?