Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Fredrik: Innan idag så var det en helt annan metod för att hitta träningspass där man hade olästa inlägg. Det fanns tyvärr buggar i den. Därför är det en del som fått notifiering om pass med kommentarer de inte hade läst innan, eller notifiering om kommen

Ååå, det gillade jag. Mycket lättare att hantera olästa kommentarer på pass och bloginlägg nu! Passade mig som hand i handske!

Tack!

Kanon!!!
Nu bara < <> > knappar så har vi kommit mycket långt i både sociala funktioner som användarvänlighet.
Knapparna jag saknar är föregående dag / föregående pass samt nästkommande dag / nästkommande pass.
Skulle vara skönt att slippa gå tillba

Bra där! (t+)

Fast varför får jag noteringar om en massa gamla pass, från augusti?

Jessica: se svaret till Fredrik ovan.

Men jag vill inte ha en massa lästa kommentarer kvar. Just nu står det "4" i bubblan och jag har fyra olästa kommentarer. Två har jag varit inne och läst.

Nä, det var visst tre kommentarer på ett av passen... ok.

jag vänjer mig nog vid det också.

Fast den grå bakgrunden försökte ni ju med i trådarna också. den är lika otydlig här. Varför inte återanvända ett vinnande koncept och hålla sidan lika i alla delar genom att markera med ett orange sträck i kanten?

. Thun Gillar Annas senaste inlägg. (om enhetlighet i olästa notifieringar vs. olästa diskussioner)

(Plus att han tycker att man borde kunna gilla inlägg i diskussioner också 🙂 )