Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Kan man stänga av gilla-markeringar? Eller iaf notifieringen av dess? Jag är inte så intresserad av att folk gillar det jag sysslar med. Men kommentera är vettigt.

Anna: Du har förstås rätt angående den orangea borden. Det bör vara båda annan bakgrundsfärg + orange vänstersida. Vi ska fixa det.

Angående att du inte vill ha oläst poster i listan: Antingen går du in på posterna, då markeras varje enskiljd läst. Eller

Anna: Nej, det går inte att stänga av gilla-möjligheten på dina pass.

Tack för svaren!

Jag har bara en åsikt/fråga: går det att göra kommenrarer och "lajks" lite mindre i strömmen? Jag är mer intersserad av att kunna läsa mer träningsbeskrivningar än se hur många som lajkat ett pass. Skrollandet blir nästan lite absurd nu...

I like!!

Kunde man inte lajka enskilda kommentarer till ett pass också? Hade för mig att jag läste det, men jag kanske blandar ihop med FB. Alltså FaceBook. 😉

Pratande om bubblan - sedan införingen av premium ser jag inte längre siffran av olästa tråd längre, istället bara "1+". Ska det vara så?

@Moritz Lübke Ja

Nu har vi fixat till följande två saker:

1) Orange vänsterkant på olästa.

2) Möjlighet att ställa in så att gillningar inte triggar utskick av e-postmeddelandet.