Quote from Funbeat user on 19 September 2012, 18:00Kan man stänga av gilla-markeringar? Eller iaf notifieringen av dess? Jag är inte så intresserad av att folk gillar det jag sysslar med. Men kommentera är vettigt.
Kan man stänga av gilla-markeringar? Eller iaf notifieringen av dess? Jag är inte så intresserad av att folk gillar det jag sysslar med. Men kommentera är vettigt.
Quote from Funbeat user on 19 September 2012, 18:02Anna: Du har förstås rätt angående den orangea borden. Det bör vara båda annan bakgrundsfärg + orange vänstersida. Vi ska fixa det.
Angående att du inte vill ha oläst poster i listan: Antingen går du in på posterna, då markeras varje enskiljd läst. Eller
Anna: Du har förstås rätt angående den orangea borden. Det bör vara båda annan bakgrundsfärg + orange vänstersida. Vi ska fixa det.
Angående att du inte vill ha oläst poster i listan: Antingen går du in på posterna, då markeras varje enskiljd läst. Eller
Quote from Funbeat user on 19 September 2012, 18:02Anna: Nej, det går inte att stänga av gilla-möjligheten på dina pass.
Anna: Nej, det går inte att stänga av gilla-möjligheten på dina pass.
Quote from Funbeat user on 19 September 2012, 18:03Tack för svaren!
Tack för svaren!
Quote from Funbeat user on 19 September 2012, 22:00Jag har bara en åsikt/fråga: går det att göra kommenrarer och "lajks" lite mindre i strömmen? Jag är mer intersserad av att kunna läsa mer träningsbeskrivningar än se hur många som lajkat ett pass. Skrollandet blir nästan lite absurd nu...
Jag har bara en åsikt/fråga: går det att göra kommenrarer och "lajks" lite mindre i strömmen? Jag är mer intersserad av att kunna läsa mer träningsbeskrivningar än se hur många som lajkat ett pass. Skrollandet blir nästan lite absurd nu...
Quote from Funbeat user on 19 September 2012, 22:05I like!!
I like!!
Quote from Funbeat user on 19 September 2012, 22:08Kunde man inte lajka enskilda kommentarer till ett pass också? Hade för mig att jag läste det, men jag kanske blandar ihop med FB. Alltså FaceBook. 😉
Kunde man inte lajka enskilda kommentarer till ett pass också? Hade för mig att jag läste det, men jag kanske blandar ihop med FB. Alltså FaceBook. 😉
Quote from Funbeat user on 19 September 2012, 23:35Pratande om bubblan - sedan införingen av premium ser jag inte längre siffran av olästa tråd längre, istället bara "1+". Ska det vara så?
Pratande om bubblan - sedan införingen av premium ser jag inte längre siffran av olästa tråd längre, istället bara "1+". Ska det vara så?
Quote from Funbeat user on 19 September 2012, 23:39@Moritz Lübke Ja
@Moritz Lübke Ja
Quote from Funbeat user on 20 September 2012, 08:54Nu har vi fixat till följande två saker:
1) Orange vänsterkant på olästa.
2) Möjlighet att ställa in så att gillningar inte triggar utskick av e-postmeddelandet.
Nu har vi fixat till följande två saker:
1) Orange vänsterkant på olästa.
2) Möjlighet att ställa in så att gillningar inte triggar utskick av e-postmeddelandet.