Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Bra, då kan jag börja gilla

Olle: Tack för ett bra beslut!

Gillar (t+)

Går det numera att avbryta prenumeration på notifieringar på ett pass man en gång kommenterat? Det vore bra i så fall.

Går det att rensa listan med Kommentarer (notifieringar) ?

Notifieringarna markeras som lästa när du har tittat på dem. Då förvinner den gula kanten. Lästa notifieringar ligger kvar i listan i 7 dagar sen rensas de automatiskt. Detta medför att man på ett enkelt sätt kan hitta tillbaka till en kommentar trots att

Låter bra det där! Det enda jag möjligen saknar är att få se vems pass som kommenterats. Nu kan man iofs gissa sig till vems det är genom att se vem som kommenterat, men ett ägarnamn hade förenklat lite...

Förut fanns en flik som hette "Arkiv" inne bland meddelanden. Den tyckte jag fungerade bättre och var tydligare. Dels vill jag kanske kunna söka efter en kommentar som är äldre än 7 dagar och dels tycker jag tydligheten i notifieringen försvinner när de g

AT: Arkiv-alternativet finns kvar precis som tidigare, men det gäller (och har alltid gällt) personliga meddelanden.

Vi ska fundera på att ha arkiv på notifieringarna också. Men det känns kanske inte lika relevant eftersom själva gillningarna och komment

Aha, jag blandar ihop äpplen och päron 🙂