Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Notiferingar skapas bara om man inte har hunnit läsa inläggen redan. Och eftersom det är en viss (kort) fördröjning på notifieringarna så kan det alltså hända att man läser kommentarerna precis innan systemet letar efter nya saker att notifiera om.

Jag får inga notifieringar alls på bloggar jag har kommenterat och det beror inte på att jag har hunnit läsa inläggen redan, för jag ser hur räknaren ökar utan att jag har varit in på blogginlägget och läst.

Inte jag heller Jenny.

Oj. Har det här sagts tidigare? Hmm... Sorry. Jag kom inte ihåg det i så fall. 🙂

Jag får inte heller notifieringar på att det kommit kommentarer på bloginlägg efter mitt, oavsett tidsrymd mellan mitt och de andra. Om någon svarar missar jag det sannolikt eftersom jag har ganska många i nyhetsflödet och jag försöker följa.

Sorry men j

Nej dom verkar inte klara av att skilja på "gilla" och kommentarer. #bugg

Nu antar jag att ni pratar om e-postutskicket som görs om man får notiferingar? (Eftersom ni säger att räknaren ökar - då finns ju notifieringarna där).

Om det är e-postutskicket ni menar så läs detta: Man kan ju ställa in hur ofta man kan tänka sig att

Nope, förut fick man notifiering om någon lagt ytterligare kommentarer där man kommenterat. Det är nu borta. Det bästa vore om det vore valbart om man vill fortsätta få kommentarer eller inte.

Exakt det som Mackan och Annica beskriver.

Den där ikonen för olästa kommentarer på bloginlägg/träingspass etc händer det inget med. Det är räknaren under bloginläggen och passen jag ser får högre och högre siffra UTAN att den förstnämna räknaren reagerar.