Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

"Nu antar jag att ni pratar om e-postutskicket som görs om man får notiferingar? (Eftersom ni säger att räknaren ökar - då finns ju notifieringarna där)."

Nej, vi pratar inte om e-postutskicket. Precis som Annica säger, så ser man att räknaren ändras bre

Och en sak till - någon e-post har jag inte fått på länge, trots att jag försökt spara om inställningarna. Varken PM eller annat får jag mail om. Eftersom jag inte rört mina inställningar på evigheter förutsätter jag att det är ni som gjort något?

Jag får e-post ibland när jag fått PM, lite sporadiskt så där. Dock har jag noterat att det ofta är dagtid som e-postfunktionen inte fungerar.

Problem med notifieringarna är bekräftat. Vi jobbar på det.

Nu fick jag notifiering att jag hade 4 olästa inlägg/kommentarer, men allt var läst. Onekligen lite schizofrent system... 😉

Ikväll har jag fått notifieringar på både nya och gamla kommentarer till andras blogginlägg. De äldsta var 4 dagar gamla.

Jag hoppas och tror att det beror på att de jobbar på saken. Jag har också fått några dagar gamla notifieringar.

I och med buggen som vi hittade (enligt ovan) så körde vi notifieringarna en bit tillbaka, för att man inte skulle missa något som hänt. Därav notifieringar på en del gamla kommentarer.

Vi kikar nu vidare för att säkerställa att det ska funka fint framö

Nu verkar det fungera! (jag fick i alla fall en notifiering som var korrekt. :)) Tack Olle!

Ja, verkar fungera. Tack!