Quote from Guest on 10 June 2009, 21:456-dagars etapplopp i det vackra Dolomiterna i norra Italien
26/7 - 1/8
http://www.girodolomiti.com/
6-dagars etapplopp i det vackra Dolomiterna i norra Italien
26/7 - 1/8
http://www.girodolomiti.com/
Quote from Åsa Tysklind on 10 June 2009, 21:55livförsäkring.. vad har jag gett mig in på ..
Har äntligen anmält mig
livförsäkring.. vad har jag gett mig in på ..
Har äntligen anmält mig
Quote from Funbeat user on 10 June 2009, 21:57Det verkar ju kalas!
Det verkar ju kalas!
Quote from ellen olsson on 10 June 2009, 22:02Cykla och var glad! Det är fint i Dolomiterna. Jag har en del tips på lämpliga stigningar till vilodagen.
Cykla och var glad! Det är fint i Dolomiterna. Jag har en del tips på lämpliga stigningar till vilodagen.
Quote from ellen olsson on 10 June 2009, 22:07Kläder? Vanlig cykelstass + väst, lösa ärmar och lösa knän täcker normalt sett alla behov. Ett par ombyten är bra om man inte har bra tvättmöjligheter.
Försäkring? En internationell licens är ett bra alternativ.
Träning? VO2Max- och tröskelintervaller är
Kläder? Vanlig cykelstass + väst, lösa ärmar och lösa knän täcker normalt sett alla behov. Ett par ombyten är bra om man inte har bra tvättmöjligheter.
Försäkring? En internationell licens är ett bra alternativ.
Träning? VO2Max- och tröskelintervaller är
Quote from Lisa Bringhed on 11 June 2009, 09:37Jag skickade just in en anmälan i början på veckan... Det är lite att fixa, licens, ett compact vevparti för mina svaga ben och så ska man väl träna en del...
Jag skickade just in en anmälan i början på veckan... Det är lite att fixa, licens, ett compact vevparti för mina svaga ben och så ska man väl träna en del...
Quote from Funbeat user on 11 June 2009, 10:08Du kan börja med att komma till min plats o hämta dina nya cykelkläder Mats!
Du kan börja med att komma till min plats o hämta dina nya cykelkläder Mats!
Quote from Funbeat user on 11 June 2009, 20:52Jag ska också köra. Och problemet är väl att det inte riktigt går att träna för det här hemma. Man får träna så mycket man kan och sen acceptera att det blir en chock ändå när man kommer ner, och försöka njuta av utsikten...
Jag ska också köra. Och problemet är väl att det inte riktigt går att träna för det här hemma. Man får träna så mycket man kan och sen acceptera att det blir en chock ändå när man kommer ner, och försöka njuta av utsikten...
Quote from Funbeat user on 11 June 2009, 21:56Motvindsintervaller! Bra träning både för ben och huvud.
Motvindsintervaller! Bra träning både för ben och huvud.
Quote from Emma Sjöberg on 12 June 2009, 20:51Mats.. i vår klubb är man generös med licens.. om du inte hittat nån klubb.. vill säga 😀
Träna?? Ja inte blire backintervaller här i alla fall!
Mats.. i vår klubb är man generös med licens.. om du inte hittat nån klubb.. vill säga 😀
Träna?? Ja inte blire backintervaller här i alla fall!