Quote from Lisa Bringhed on 12 June 2009, 21:26Silva, Per-Håkan fixar engånglicens 🙂
Silva, Per-Håkan fixar engånglicens 🙂
Quote from Funbeat user on 12 June 2009, 22:09Det här MÅSTE jag göra nästa år, det verkar ju vara en helt fantastisk resa! Lycka till alla ni som ska köra!
Det här MÅSTE jag göra nästa år, det verkar ju vara en helt fantastisk resa! Lycka till alla ni som ska köra!
Quote from Erik Strandberg on 14 June 2009, 11:13Cykla och vara glad! - Låter som ett bra mål, det ska jag nog klara 🙂
Tror det kommer att bli superkul och en fantastisk upplevelse!Compact har jag fixat, ska nog ha en ännu lättare krans bak bara.
Hade tänkt köra backintervall/tempointerfall ca 2 g
Cykla och vara glad! - Låter som ett bra mål, det ska jag nog klara 🙂
Tror det kommer att bli superkul och en fantastisk upplevelse!
Compact har jag fixat, ska nog ha en ännu lättare krans bak bara.
Hade tänkt köra backintervall/tempointerfall ca 2 g
Quote from Emma Sjöberg on 15 June 2009, 12:04Motvindsträning.. Välkommen till Tierp 😀
Vad har du som störst där bak Ylva?
Jag och en del andra körde på 34/30.. Fort går det inte, men man hinner se mycket och jag hade inte ont i benen!Det här kommer bli Kalaskul!!
Motvindsträning.. Välkommen till Tierp 😀
Vad har du som störst där bak Ylva?
Jag och en del andra körde på 34/30.. Fort går det inte, men man hinner se mycket och jag hade inte ont i benen!
Det här kommer bli Kalaskul!!
Quote from ellen olsson on 15 June 2009, 12:07> Compact har jag fixat, ska nog ha en ännu lättare krans bak bara.
Jag klarar mig med 34/25 eller 39/29 så du borde inte behöva lättare.
> Compact har jag fixat, ska nog ha en ännu lättare krans bak bara.
Jag klarar mig med 34/25 eller 39/29 så du borde inte behöva lättare.
Quote from Emma Sjöberg on 15 June 2009, 12:14Men Fredrik.. Vi är ju alla olika! Klart man klarar det, funkar det inte så kan man ju gå.. 😉
Här gäller det väl att göra resan så behaglig som möjligt.
(H)
Men Fredrik.. Vi är ju alla olika! Klart man klarar det, funkar det inte så kan man ju gå.. 😉
Här gäller det väl att göra resan så behaglig som möjligt.
(H)
Quote from Lisa Bringhed on 15 June 2009, 12:55Jag hoppas 34/27 gör det tillräckligt behagligt (H)
Det är ju några backar att ta sig över. Tittade inte så noga på hemsidan innan jag anmälde mig. Nu när jag fick broschyren blev jag lite kallsvettig, etappen på tisdagen blir säkert en lång härlig dag
Jag hoppas 34/27 gör det tillräckligt behagligt (H)
Det är ju några backar att ta sig över. Tittade inte så noga på hemsidan innan jag anmälde mig. Nu när jag fick broschyren blev jag lite kallsvettig, etappen på tisdagen blir säkert en lång härlig dag
Quote from ellen olsson on 15 June 2009, 13:36Jag kan inte tänka mig att Ylva ska ha svårare än jag att komma upp i några stigningar. 🙂
Det är ganska trevligt att ha vettiga utväxlingar under resten av cyklingen också, speciellt om man inte är en kolibri...
Jag kan inte tänka mig att Ylva ska ha svårare än jag att komma upp i några stigningar. 🙂
Det är ganska trevligt att ha vettiga utväxlingar under resten av cyklingen också, speciellt om man inte är en kolibri...
Quote from Mikaela Lexén on 15 June 2009, 15:10>Fredrik
Det går 52,6km/h om man har 100 i kadens och 50/12. Vevar du på i 120 har du 63,1km/h
Om man inte är ute efter att slå personligt hastighetsrekord utför är jag säker på att det räcker till.Med 34/27 klarar man de allra flesta uppförsbackarna,
>Fredrik
Det går 52,6km/h om man har 100 i kadens och 50/12. Vevar du på i 120 har du 63,1km/h
Om man inte är ute efter att slå personligt hastighetsrekord utför är jag säker på att det räcker till.
Med 34/27 klarar man de allra flesta uppförsbackarna,
Quote from ellen olsson on 15 June 2009, 15:13Jag syftade mer på att du förlorar en eller flera användbara "mellanklingor". 34/27 behövs inte på någon av stigningarna i Giro delle Dolomiti om du inte slarvat väldigt mycket med träningen.
I utförslöporna och/eller medvind är jag glad att kunna köra p
Jag syftade mer på att du förlorar en eller flera användbara "mellanklingor". 34/27 behövs inte på någon av stigningarna i Giro delle Dolomiti om du inte slarvat väldigt mycket med träningen.
I utförslöporna och/eller medvind är jag glad att kunna köra p