Quote from Funbeat user on 26 August 2008, 21:59188? Jag är en 51 årig gubbe och har 188! Du verkar yngre och borde ha en väsentligt högre puls. ÖKA!
188? Jag är en 51 årig gubbe och har 188! Du verkar yngre och borde ha en väsentligt högre puls. ÖKA!
Quote from Pelle Winbladh on 27 August 2008, 08:17189 gissar jag
189 gissar jag
Quote from Funbeat user on 27 August 2008, 20:26Anders, maxpulstest blir det nog någon gång men det lär dröja.
Siwert, det är inte hur ung man är utan hur gammal man känner sig?
Hur som helst känns det bra att ha fått in lite förslag från folk som vet hur maxpuls och att känna sig som utskitet äppelm
Anders, maxpulstest blir det nog någon gång men det lär dröja.
Siwert, det är inte hur ung man är utan hur gammal man känner sig?
Hur som helst känns det bra att ha fått in lite förslag från folk som vet hur maxpuls och att känna sig som utskitet äppelm
Quote from Funbeat user on 27 August 2008, 20:34Folket kräver omräkning!
Folket kräver omräkning!
Quote from Funbeat user on 27 August 2008, 20:47Jag kräver att du kör så minst en akutläkare tillkallas efter din kollaps.
Jag kräver att du kör så minst en akutläkare tillkallas efter din kollaps.
Quote from Funbeat user on 27 August 2008, 21:00Idag var det ngn som sa till mig att man skulle kunna räkna så här: maxpuls=220-ålder
Då skulle man komma rätt nära sanningen.Ngn som känner igen det?
Idag var det ngn som sa till mig att man skulle kunna räkna så här: maxpuls=220-ålder
Då skulle man komma rätt nära sanningen.
Ngn som känner igen det?
Quote from Funbeat user on 27 August 2008, 21:37Ojoj. Det finns många trådar här som vederlägger den teorin. Sök på maxpuls!
Ojoj. Det finns många trådar här som vederlägger den teorin. Sök på maxpuls!
Quote from Elias Engqvist on 27 August 2008, 22:31Det är INGEN av alla här som nånsin hört talas om den intressanta formeln...
Det är INGEN av alla här som nånsin hört talas om den intressanta formeln...
Quote from Funbeat user on 27 August 2008, 22:50i formalin.
i formalin.
Quote from Fredrik Närenfors on 27 August 2008, 23:47Hmmm 220 minus min ålder 58 då hamnar jag på 162 i maxpuls. Shit..... jag som trodde jag hade en maxpuls på över 195. Måste vara nåt fel på min pulsklocka från Polar. Bägge två faktiskt. Undrar om det går att reklamera dem med hänvisning till detta.
Hmmm 220 minus min ålder 58 då hamnar jag på 162 i maxpuls. Shit..... jag som trodde jag hade en maxpuls på över 195. Måste vara nåt fel på min pulsklocka från Polar. Bägge två faktiskt. Undrar om det går att reklamera dem med hänvisning till detta.