Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Tror oxå att Jubileumsmaran blir fulltecknad först.

Är mer nyfiken, precis som DJ Tricky ovan, på vilken distans som kommer väljas mest, originalet eller en (numera) riktig maradistans?

För min del lutar den långa distansen - det känns som om man både ä

Jag kommer välja 42195 meter.... inte springer jag över 4 mil utan att genomföra en "riktig" mara!

Dock kommer det ju kännas oerhört segt att vända ut på den där extrarundan som det skrivs om. Man är ju inte speciellt sugen på 2 km extra när man precis

Jag tänker springa orginalsträckan på jubliumsmaran. Klart man ska springa orginalsträckan när man springer ett jubileumslopp.

Jag med. Jag orkar inte så långt! 🙂

Bara 10 % (807 st) av platserna i Jubileumsmaran fanns kvar klockan 21 i går kväll. Så då är frågan när blir det fullt? Idag? I morgon? Nästa vecka? Missa inte den spännande fortsättningen... (H)

Jag gissar att det antingen redan är fullt, eller blir under dagen!

Sista platserna går åt ikväll tror jag. Själv satt jag och laddade om sidan igår vid 3... 🙂

"Klockan 21 på kvällen var 5 186 löpare anmälda."

Om det är plats för 8 000 löpare varav 1 000 för utländska resebyråer så borde det funnits 1 814 platser kvar eller har jag missat något?

~1200 anmälde sig på mässan inför Stockholm Marathon. Man kunde anmäla sig då, om man samtidigt anmälde sig till 2012 Sthlm Marathon.

Japp men är dessa inte inkluderade i totalt antal anmälda?