Quote from Guest on 30 October 2006, 20:46Måste verkligen göra lite reklam kring glädjen att se nya platser genom att ta en springtur när man är bortrest.
Just nu är jag i San Francisco och det är riktigt kul att bara dra på sig springskorna och kuta åt det håll man känner för. Man får verkligen
Måste verkligen göra lite reklam kring glädjen att se nya platser genom att ta en springtur när man är bortrest.
Just nu är jag i San Francisco och det är riktigt kul att bara dra på sig springskorna och kuta åt det håll man känner för. Man får verkligen
Quote from Fredric Lagerström on 30 October 2006, 20:56Absolut. Har ju inte sprungit i San Fransisco men det låter häftigt.
I sommras var jag i Haapsalu, Estland. Ilon Wijklands födelse stad, Hon som illustrerat mkt av Astrid Lindgrens böcker. Då tog jag mej tid att studera stadskartan noga, memorera o så gav
Absolut. Har ju inte sprungit i San Fransisco men det låter häftigt.
I sommras var jag i Haapsalu, Estland. Ilon Wijklands födelse stad, Hon som illustrerat mkt av Astrid Lindgrens böcker. Då tog jag mej tid att studera stadskartan noga, memorera o så gav
Quote from Urban Nilsson on 30 October 2006, 21:15En gång sprang jag genom Flen. Det tog 20 minuter.
En gång sprang jag genom Flen. Det tog 20 minuter.
Quote from Lotta W on 30 October 2006, 21:46Jag har sprungit på några ställen vid Seattle (Green lake samt på Boeings löprunda i Everett), i Norge i närheten av Stryn, på Mallis (Pt Alcudia - Pt Pollenca), på Lanzarote (Pt del Carmen) och i samband med diverse tävlingar (Zürich, Frankfurt). På sönd
Jag har sprungit på några ställen vid Seattle (Green lake samt på Boeings löprunda i Everett), i Norge i närheten av Stryn, på Mallis (Pt Alcudia - Pt Pollenca), på Lanzarote (Pt del Carmen) och i samband med diverse tävlingar (Zürich, Frankfurt). På sönd
Quote from Matts Asplund on 30 October 2006, 22:12en gång sprang jag genom hela grenå centrum, med ett helt koppel av arga danskar efter mej....då gick de undan! & utan löparskor oxå.......
en gång sprang jag genom hela grenå centrum, med ett helt koppel av arga danskar efter mej....då gick de undan! & utan löparskor oxå.......
Quote from Funbeat user on 30 October 2006, 22:13New York Marathon lär ju vara hur kul som helst. Jag sprang en sväng i Central Park i våras, får väl betraktas som ganska klassiskt.
Tog en långtur i Lissabon för ett par år sen, det var skoj också!
New York Marathon lär ju vara hur kul som helst. Jag sprang en sväng i Central Park i våras, får väl betraktas som ganska klassiskt.
Tog en långtur i Lissabon för ett par år sen, det var skoj också!
Quote from Sissel Svanøe on 30 October 2006, 22:19Jag är ofta på kurs och konferenser lite här och var i Sverige, och det är verkligen superskönt att börja eller avsluta dagen med ett löppass när man antingen har eller kommer att sitta still och bli korvstoppad en hel dag. Det är kul om man kan få med si
Jag är ofta på kurs och konferenser lite här och var i Sverige, och det är verkligen superskönt att börja eller avsluta dagen med ett löppass när man antingen har eller kommer att sitta still och bli korvstoppad en hel dag. Det är kul om man kan få med si
Quote from Funbeat user on 31 October 2006, 06:13Det är lite olika huruvida jag kollar in en karta innan eller inte. Ibland vill man ju bara springa på känsla och vända tillbaka när man tycker det gått ungefär halvtid. Ibland vill man å andra sidan försäkra sig om att se vissa saker och då är det ju fif
Det är lite olika huruvida jag kollar in en karta innan eller inte. Ibland vill man ju bara springa på känsla och vända tillbaka när man tycker det gått ungefär halvtid. Ibland vill man å andra sidan försäkra sig om att se vissa saker och då är det ju fif
Quote from Sissel Svanøe on 31 October 2006, 07:58Den som ändå kunde hitta tillbaka efter att sprungit på känsla... Jag har t o m gått vilse på ett tåg, så jag behöver definitivt karta 🙂
Den som ändå kunde hitta tillbaka efter att sprungit på känsla... Jag har t o m gått vilse på ett tåg, så jag behöver definitivt karta 🙂
Quote from Fredric Lagerström on 31 October 2006, 10:09Ja, karta är bra. Själva grund iden är ju kanon!
Att springa när man är på resa. Ger ju massor av intryck och minnen. Försöker alltid passa på. Ska tom springa när jag ska hälsa på min syster o Sth snart. Men det här att lägga upp rundor på nätet och få d
Ja, karta är bra. Själva grund iden är ju kanon!
Att springa när man är på resa. Ger ju massor av intryck och minnen. Försöker alltid passa på. Ska tom springa när jag ska hälsa på min syster o Sth snart. Men det här att lägga upp rundor på nätet och få d