Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

12

Detta är en toppengrej!
Springer så gott som alltid när jag är ute och reser, oavsett om det är privat eller via jobbet. Har fått sett många ovanliga ställen som man aldrig sett annars, eller hamnat i skumområden och fått öka löpsteget rejält!
Nu senast i

Håller med, ett verkligt kul sätt att se platser på. Har nu inte använt mig av detta sätt så många gånger än men senast i Budapest gav mig "blodad tand". 🙂

Pfft, Borlänge är ju jättefint, om man vet var man ska gå 😉 De har en finfint vattenpark och grejer nu som är myspys. Iofs är Borlänge en av mina favvostäder (även om jag inte löper, men promenader duger det också). Och Visby är gudomligt vackert.

Marie, jag håller med du! 🙂
Lämna stadskärnan bara så finns huuuur mycket fint som helst att se, och härliga promenad & joggingstråk.!

Marie, Lisa glömmer väl inte de vackra skidspåren runt om:)
Å ni hänger väl med på Vintermaran/Vintervarvet på lördag!?

Det där med att inte hitta är ju jättebra! Jag har flera gånger varit på nya platser och missat mitt hotell. De rundorna har blivit så där lagom mycket längre än planerat, kanske 20-30 minuter. Förr eller senare hittar man ju 🙂

Bra Olle! Jag känner verkligen igen mig.

Har packat ner löpardojorna på de flesta resor jag gjort också.

Man får en slags frihet att ta på löpardojorna och bara upptäcka 😀

Har sprungit i Frankrike(Franska Rivieran), Ungern (Budapest), Grekland och Sp

Igår sprang jag en fin tur längs Årstaviken i Sth. Var och besökte min syrra. Det blåste snålt och regnade men jag mötte ändå många joggare, verkar vara populärt joggställe. Och fint var det ju...

I New York är Brooklynbron, Hudson river park och Central Park (naturligtvis!) populära ställen att jogga på: mötte många motionärer på de ställena. Hade ingen lust att jogga där själv den här gången, men någon annan gång kanske 🙂

12