Quote from Guest on 6 October 2011, 14:05Jag har satt in som default att mina pass ska delas på facebook men det är aldrig förvalt på mina pass som jag importerar från Garmin.
Jag har satt in som default att mina pass ska delas på facebook men det är aldrig förvalt på mina pass som jag importerar från Garmin.
Quote from Funbeat user on 6 October 2011, 14:15Samma här, jag får klicka varenda gång trots att jag förvalt att dela med Facebook.
Samma här, jag får klicka varenda gång trots att jag förvalt att dela med Facebook.
Quote from Funbeat user on 6 October 2011, 16:11Min kommer ihåg ibland i alla fall (H)
Min kommer ihåg ibland i alla fall (H)
Quote from Funbeat user on 6 October 2011, 19:44Tack gode gud för att det förvalet glöms.
Tack gode gud för att det förvalet glöms.
Quote from Funbeat user on 6 October 2011, 19:44Det glöms visst bara vid import?
Det glöms visst bara vid import?
Quote from Funbeat user on 6 October 2011, 19:47Då får vi hoppas att amnesin sprider sig till alla facebooksdelningsförval.
Då får vi hoppas att amnesin sprider sig till alla facebooksdelningsförval.
Quote from Magnus Gelang on 6 October 2011, 22:07Det verkar också glömmas bort vid träningspass man planerat sen tidigare och sen går in och "bekräftar" att de blivit av.
Det verkar också glömmas bort vid träningspass man planerat sen tidigare och sen går in och "bekräftar" att de blivit av.
Quote from Funbeat user on 6 October 2011, 22:20Ja, jag har också märkt till min störa bestörtning att mina härdade vänner på fejan fått klara sig utan att veta vad jag haft för mig i sportväg ibland 🙂
Ja, jag har också märkt till min störa bestörtning att mina härdade vänner på fejan fått klara sig utan att veta vad jag haft för mig i sportväg ibland 🙂
Quote from Funbeat user on 6 October 2011, 22:34Haha, jag är ju inte sämre än att jag går in och redigerar passet och väljer Dela om det glömts 🙂
Haha, jag är ju inte sämre än att jag går in och redigerar passet och väljer Dela om det glömts 🙂
Quote from Funbeat user on 9 October 2011, 19:18Jag måste erkänna att jag inte har uppfattat frånvaron av din träning på fejan, Magnus. Kan ju bero på att dina pass allt som oftast kommer i flock, och då brukar ju fejan gömma alla pass utom ett.
Jag måste erkänna att jag inte har uppfattat frånvaron av din träning på fejan, Magnus. Kan ju bero på att dina pass allt som oftast kommer i flock, och då brukar ju fejan gömma alla pass utom ett.