Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Det är by-design så att säga. Anledningen är att många importerar många pass på en gång och då vill man inte att alla dessa ska dyka upp på Facebook. Istället delar man ett importerat pass när man behandlar det efter att det har importerats. Då klickar ma

Fast om man importerar så borde man istället bocka av alternativet att delning är default tycker jag.
Jag vet att jag kan klicka i det i efterhand men jag får ju alltid gå in med redigera eftersom jag glömmer 🙂

Olle: Tänker du likadant om pass som är planerade och so man sen går och bekräftar att de är genomförda, t.ex igår när jag var på gympa.

Det är ju bara pass som jag reggar direkt från "Hem"-sidan som delas automatiskt när jag delning som default.

Åsa: Japp, så är det tänkt.

*ogillar* 🙁

Åsa, jag är inte riktigt med på vad som är dåligt med lösningen. Poängen är ju att man ska ha full kontroll över vad som delas och inte delas, samt att man inte ska kunna dela samma pass flera gånger.

Men Olle - då kan du lika gärna skrota förvalet att alltid lägga upp på facebook.
Om alltid=bara ibland är det bättre att det inte finns alls för som det är nu glömmer man ju!

Ja, varför finns valet "Alltid" alls i så fall??

Precis som de andra svarat. Då kan man ju plocka bort förvalet att det ska visas på Facebook och istället välja gång för gång när man reggar träning. Jag har ju nästan all min träning planerad i förväg så jag får ju ändå sitta och klicka i det varje gång

och det var ju inte så här i förra versionen av funbeat, är detta undantag som efterfrågats menar du Olle?