Quote from Funbeat user on 17 October 2011, 14:59Nja. I vissa fall är det helt enkelt inte bra att publicera till Facebook, t.ex. när man redan publicerat passet (och då kan man inte publicera det igen, oavsett om man klickar på dela-knappen eller inte). Men i alla "normala" fall så är det bra att ha fö
Nja. I vissa fall är det helt enkelt inte bra att publicera till Facebook, t.ex. när man redan publicerat passet (och då kan man inte publicera det igen, oavsett om man klickar på dela-knappen eller inte). Men i alla "normala" fall så är det bra att ha fö
Quote from Funbeat user on 17 October 2011, 15:08Eftersom jag importerar majoriteten av mina pass från Garmin fungerar det inte så för mig.
Eftersom jag importerar majoriteten av mina pass från Garmin fungerar det inte så för mig.
Quote from Magnus Gelang on 17 October 2011, 16:48Men i vilka lägen försöker man regga ett träningspass som man redan har reggat?
Men i vilka lägen försöker man regga ett träningspass som man redan har reggat?
Quote from Funbeat user on 17 October 2011, 19:38Aldrig. Men när man redigerar ett redan sparat pass, så ska man inte kunna publicera det till Facebook en gång till. (Vilket man alltså inte kan nu).
Aldrig. Men när man redigerar ett redan sparat pass, så ska man inte kunna publicera det till Facebook en gång till. (Vilket man alltså inte kan nu).
Quote from Funbeat user on 17 October 2011, 20:13Olle, jag förstår inte varför du inte förstår kritiken, men å andra sidan förstår jag inte vad du försöker förklara heller 🙂
Jag tycker det är riktigt drygt att behöva gå in och markera explicit på importerade pass att de skall delas. Varför tvingas gå
Olle, jag förstår inte varför du inte förstår kritiken, men å andra sidan förstår jag inte vad du försöker förklara heller 🙂
Jag tycker det är riktigt drygt att behöva gå in och markera explicit på importerade pass att de skall delas. Varför tvingas gå
Quote from Magnus Gelang on 17 October 2011, 20:33Fast Olle,,,,när man tidigare gick in och redigerade i ett pass som redan var reggat (och upplagt på Facebook eftersom man hade "alltid" som standard) så kom det inte upp på Facebook igen.
Jag har flera gånger varit inne och redigerat sravfel i mina tidi
Fast Olle,,,,när man tidigare gick in och redigerade i ett pass som redan var reggat (och upplagt på Facebook eftersom man hade "alltid" som standard) så kom det inte upp på Facebook igen.
Jag har flera gånger varit inne och redigerat sravfel i mina tidi