Quote from Guest on 2 May 2011, 08:27Jag hade tänkt springa en runda på lunchen idag, men har kommit på att jag glömt min klocka hemma. Så nu kan jag inte springa... eller kan man springa även utan klocka?
Jag hade tänkt springa en runda på lunchen idag, men har kommit på att jag glömt min klocka hemma. Så nu kan jag inte springa... eller kan man springa även utan klocka?
Quote from Funbeat user on 2 May 2011, 08:37Så klart.
Det är väl inte klockan som får ta tillgodo av din träning? 😉
Så klart.
Det är väl inte klockan som får ta tillgodo av din träning? 😉
Quote from Camilla Höög on 2 May 2011, 08:37Ta en långlunch och åk hem och hämta den. Sen kan du springa.
Ta en långlunch och åk hem och hämta den. Sen kan du springa.
Quote from Funbeat user on 2 May 2011, 08:42Om inte passet mäts och dokumenteras så finns det inte 😉
Om inte passet mäts och dokumenteras så finns det inte 😉
Quote from Funbeat user on 2 May 2011, 08:43Stört beteende. Spring människa!
Stört beteende. Spring människa!
Quote from Funbeat user on 2 May 2011, 09:00Springa utan klocka? Nej hur då? (H)
Springa utan klocka? Nej hur då? (H)
Quote from Funbeat user on 2 May 2011, 09:00Spring hem och hämta klockan, spring ditt lunchpass (du måste starta och sluta på jobbet och springa förbi lunchrummet så folk ser hur svettig du är), spring hem och lämna klockan och spring sen tillbaks och jobba.
Sen ska du spendera minst tio minuter m
Spring hem och hämta klockan, spring ditt lunchpass (du måste starta och sluta på jobbet och springa förbi lunchrummet så folk ser hur svettig du är), spring hem och lämna klockan och spring sen tillbaks och jobba.
Sen ska du spendera minst tio minuter m
Quote from Funbeat user on 2 May 2011, 09:07Om du lovar att inte säga det till nån så kan jag avslöja att det händer ibland att jag... (waaaait for it,...) INTE tar med mig min klocka.... (waaaait for it.....) MED FLIT! BILD:http://www.freesmileys.org/smileys/smiley-merv/shades.gif
(vissa dagar vi
Om du lovar att inte säga det till nån så kan jag avslöja att det händer ibland att jag... (waaaait for it,...) INTE tar med mig min klocka.... (waaaait for it.....) MED FLIT! BILD:http://www.freesmileys.org/smileys/smiley-merv/shades.gif
(vissa dagar vi
Quote from Funbeat user on 2 May 2011, 09:15Låt kungen ha sitt motto i fred 😉
Testa friheten, regga varken tid eller distans (t+)
Låt kungen ha sitt motto i fred 😉
Testa friheten, regga varken tid eller distans (t+)
Quote from Funbeat user on 2 May 2011, 09:16Glöm inte att blogga om det, och framhålla hur naturlig och äkta du är som springer utan klocka, och att alla andra är ytliga ocv kommersiella!
Glöm inte att blogga om det, och framhålla hur naturlig och äkta du är som springer utan klocka, och att alla andra är ytliga ocv kommersiella!