Quote from Elias Engqvist on 2 May 2011, 13:53Hur långt sprang du? Medelhastighet?
Hur långt sprang du? Medelhastighet?
Quote from Funbeat user on 2 May 2011, 15:15Låter som bortkastad tid tycker jag. Vad är meningen med att springa om man inte vet vilken snittpuls man haft?
Låter som bortkastad tid tycker jag. Vad är meningen med att springa om man inte vet vilken snittpuls man haft?
Quote from Funbeat user on 2 May 2011, 15:24Drygt 11km blev det... hastigheten något över 5 min/km (precis som jag tänkt).
Drygt 11km blev det... hastigheten något över 5 min/km (precis som jag tänkt).
Quote from Elias Engqvist on 2 May 2011, 16:13Aha! Och hur vet du det? Har du smygmätt?
Aha! Och hur vet du det? Har du smygmätt?
Quote from Funbeat user on 2 May 2011, 16:16Räknat steg kanske?
Räknat steg kanske?
Quote from Funbeat user on 3 May 2011, 17:52Springa utan klocka!? Är inte det omoralisk, på gränsen till perverst? 😉
Det är bra! Bryt bojorna till det matrialistiska levernet vi fastnat i! Eftersom du redan gjort det så behöver inte jag bevisa något genom att göra samma sak 😀 Har märk av ett "lä
Springa utan klocka!? Är inte det omoralisk, på gränsen till perverst? 😉
Det är bra! Bryt bojorna till det matrialistiska levernet vi fastnat i! Eftersom du redan gjort det så behöver inte jag bevisa något genom att göra samma sak 😀 Har märk av ett "lä