Quote from Funbeat user on 30 January 2012, 20:40Läste någon liknande reaktion för säkert 20 - 30 år sedan, men då av polismakten själv. Har för mig att det hände i Gävle.
Man på parksoffa blir passerad av 2 poliser i bil. Han ler mot dem och följer dem med blicken när de passerar.
Poliserna gör ett v
Läste någon liknande reaktion för säkert 20 - 30 år sedan, men då av polismakten själv. Har för mig att det hände i Gävle.
Man på parksoffa blir passerad av 2 poliser i bil. Han ler mot dem och följer dem med blicken när de passerar.
Poliserna gör ett v
Quote from Funbeat user on 30 January 2012, 21:39Läste jag inte nyss detta. Hmm
Läste jag inte nyss detta. Hmm
Quote from Funbeat user on 30 January 2012, 21:43Själv såg jag det på Facebook tidigare idag, vilket är bakgrunden till att jag la in den här på Funbeat. Artikeln är säkert gammal och har setts av många tidigare.
Själv såg jag det på Facebook tidigare idag, vilket är bakgrunden till att jag la in den här på Funbeat. Artikeln är säkert gammal och har setts av många tidigare.
Quote from Funbeat user on 30 January 2012, 21:45Såg nu när jag läste vidare att någon redan skapat i en annan tråd, ye ye
Såg nu när jag läste vidare att någon redan skapat i en annan tråd, ye ye
Quote from Jonny Persson on 30 January 2012, 21:47Och jag la upp den i pratgruppen här på FB ett par timmar innan du la upp den här Markus så det var därför Robert fick en déjà vu. 🙂
Och jag la upp den i pratgruppen här på FB ett par timmar innan du la upp den här Markus så det var därför Robert fick en déjà vu. 🙂
Quote from Funbeat user on 30 January 2012, 21:49Va e de nu det häriga heter nu då??????....kan det vara "stämpling till brott" dvs att man uppmanar brottslingen till att göra en sk kriminell handling...i detta fallet att titta på någon...Å då tror jag att alla kvinnor ligger djävligt illa till för att
Va e de nu det häriga heter nu då??????....kan det vara "stämpling till brott" dvs att man uppmanar brottslingen till att göra en sk kriminell handling...i detta fallet att titta på någon...Å då tror jag att alla kvinnor ligger djävligt illa till för att
Quote from Funbeat user on 30 January 2012, 22:07Än så länge är det inte olagligt att titta på den man möter..men man kanske ska passa sig att se för glad ut då vissa kan bli kränkta av detta.
Än så länge är det inte olagligt att titta på den man möter..men man kanske ska passa sig att se för glad ut då vissa kan bli kränkta av detta.
Quote from Funbeat user on 30 January 2012, 22:09... Och ytterligare andra kan se det som en invit om man ser för "trevlig" ut... Kan vara potentiellt farligt om man är på väg hem sent en fredag/lördag kväll. /en som vet. 😉
... Och ytterligare andra kan se det som en invit om man ser för "trevlig" ut... Kan vara potentiellt farligt om man är på väg hem sent en fredag/lördag kväll. /en som vet. 😉
Quote from Funbeat user on 30 January 2012, 22:20... då undrar jag just i ditt fall Jenny: farligt för vem? 😉
... då undrar jag just i ditt fall Jenny: farligt för vem? 😉
Quote from Funbeat user on 30 January 2012, 22:25Anna: HAHA! 😀 Jaaa... Det kan ni gå och fundera på! ;P
Anna: HAHA! 😀 Jaaa... Det kan ni gå och fundera på! ;P