Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Läste någon liknande reaktion för säkert 20 - 30 år sedan, men då av polismakten själv. Har för mig att det hände i Gävle.

Man på parksoffa blir passerad av 2 poliser i bil. Han ler mot dem och följer dem med blicken när de passerar.

Poliserna gör ett v

Läste jag inte nyss detta. Hmm

Själv såg jag det på Facebook tidigare idag, vilket är bakgrunden till att jag la in den här på Funbeat. Artikeln är säkert gammal och har setts av många tidigare.

Såg nu när jag läste vidare att någon redan skapat i en annan tråd, ye ye

Och jag la upp den i pratgruppen här på FB ett par timmar innan du la upp den här Markus så det var därför Robert fick en déjà vu. 🙂

Va e de nu det häriga heter nu då??????....kan det vara "stämpling till brott" dvs att man uppmanar brottslingen till att göra en sk kriminell handling...i detta fallet att titta på någon...Å då tror jag att alla kvinnor ligger djävligt illa till för att

Än så länge är det inte olagligt att titta på den man möter..men man kanske ska passa sig att se för glad ut då vissa kan bli kränkta av detta.

... Och ytterligare andra kan se det som en invit om man ser för "trevlig" ut... Kan vara potentiellt farligt om man är på väg hem sent en fredag/lördag kväll. /en som vet. 😉

... då undrar jag just i ditt fall Jenny: farligt för vem? 😉

Anna: HAHA! 😀 Jaaa... Det kan ni gå och fundera på! ;P