Quote from Funbeat user on 21 May 2009, 00:29Jonas; jag känner mig vilsen. Cykeldjungeln är stor..
Har varit runt och tittat på lite olika cyklar, har även tittat lite på crossmodellerna, tyvärr verkar de flesta ligga över 10.000 , känner att det är mycket pengar att lägga innna jag vet att jag ko
Jonas; jag känner mig vilsen. Cykeldjungeln är stor..
Har varit runt och tittat på lite olika cyklar, har även tittat lite på crossmodellerna, tyvärr verkar de flesta ligga över 10.000 , känner att det är mycket pengar att lägga innna jag vet att jag ko
Quote from Funbeat user on 21 May 2009, 00:41Nja, jag har väl egentligen ingen erfarenhet av dessa cyklar men de verkar tunga och lite tråkiga.
Risken är att du tröttnar på dem innan du hunnit upptäcka tjusningen med cykeln som motions/tränings redskap.Skulle du känna att du vill ha en bättre cyke
Nja, jag har väl egentligen ingen erfarenhet av dessa cyklar men de verkar tunga och lite tråkiga.
Risken är att du tröttnar på dem innan du hunnit upptäcka tjusningen med cykeln som motions/tränings redskap.
Skulle du känna att du vill ha en bättre cyke
Quote from Funbeat user on 21 May 2009, 00:44Har man problem med handleder, armbågar el. likande när man kör över potthål på vägen kan stötdämpning vara trevlig att ha vid transportcykling som ett "handikapphjälpmedel". Men det blir mycket tyngre och en gungigare gång när man vill cykla på.
Har man problem med handleder, armbågar el. likande när man kör över potthål på vägen kan stötdämpning vara trevlig att ha vid transportcykling som ett "handikapphjälpmedel". Men det blir mycket tyngre och en gungigare gång när man vill cykla på.
Quote from Funbeat user on 21 May 2009, 02:00Lösningen är väl inte stötdämpare, utan helt enkelt att inte köra över potthål.
Lösningen är väl inte stötdämpare, utan helt enkelt att inte köra över potthål.
Quote from Funbeat user on 22 May 2009, 12:38Äh, köp en hybrid och använd till allt nu. Utöka senare med nån mer träningsanpassad hoj och förpassa hybriden till vardagscykling.
Att det är roligare med hojjar som är anpassade för ändamålet kan jag också skriva under på, men om budget och ambition i
Äh, köp en hybrid och använd till allt nu. Utöka senare med nån mer träningsanpassad hoj och förpassa hybriden till vardagscykling.
Att det är roligare med hojjar som är anpassade för ändamålet kan jag också skriva under på, men om budget och ambition i