Quote from Funbeat user on 30 August 2009, 12:56Kom på en sak till som kanske kunde snitsas till, och det är depåernas placering. Vet ej om det är genomförbart, men här får glasrikeresan stryk på en punkt av exvis Vätternrundan enligt mig. Kan man inte använda rastplatser etc istället för långa avstick
Kom på en sak till som kanske kunde snitsas till, och det är depåernas placering. Vet ej om det är genomförbart, men här får glasrikeresan stryk på en punkt av exvis Vätternrundan enligt mig. Kan man inte använda rastplatser etc istället för långa avstick
Quote from Funbeat user on 30 August 2009, 13:00Glasbruken vill visa upp sig på GlasRikeResan. Det är liksom en del av resan.
Det finns massor med saker att lösa och förbättra. Ansvariga har redan en lista med små o stora saker som går att förändra och förbättra.
Hälften av alla fick pris igår.
Vad
Glasbruken vill visa upp sig på GlasRikeResan. Det är liksom en del av resan.
Det finns massor med saker att lösa och förbättra. Ansvariga har redan en lista med små o stora saker som går att förändra och förbättra.
Hälften av alla fick pris igår.
Vad
Quote from Funbeat user on 30 August 2009, 13:24Jag tycker det fungerade bra med tävling/motionslopp samtidigt. Blev lite extra krydda när vi som motionärer lyckades hinna upp till elit-klungan (för att sedan självklart bli rejält avhängda). Men det kändes extra roligt att det fanns elit på plats. Är d
Jag tycker det fungerade bra med tävling/motionslopp samtidigt. Blev lite extra krydda när vi som motionärer lyckades hinna upp till elit-klungan (för att sedan självklart bli rejält avhängda). Men det kändes extra roligt att det fanns elit på plats. Är d
Quote from Funbeat user on 30 August 2009, 13:39Davids roll är forumtroll 🙂
Davids roll är forumtroll 🙂
Quote from Funbeat user on 30 August 2009, 13:40Tanken är att få till organisationen och ha en klar planering i alla aspekter till nästa år.
Oorganiserad biltjuv och bollplank har varit mina roller förutom allmän krishantering sista dygnet.
Tanken är att få till organisationen och ha en klar planering i alla aspekter till nästa år.
Oorganiserad biltjuv och bollplank har varit mina roller förutom allmän krishantering sista dygnet.
Quote from Funbeat user on 30 August 2009, 14:35Nån som vet hur det gick för den stackars grabben som låg i diket efter den tidiga grupp-vurpan och skrek "AAAAAAAAJ"? Låg också själv djupt nedbäddad i cykel-skrot och fick minst två pers över mig. Rev upp benet och blev av med halva dricka-förrådet. Ble
Nån som vet hur det gick för den stackars grabben som låg i diket efter den tidiga grupp-vurpan och skrek "AAAAAAAAJ"? Låg också själv djupt nedbäddad i cykel-skrot och fick minst två pers över mig. Rev upp benet och blev av med halva dricka-förrådet. Ble
Quote from Funbeat user on 30 August 2009, 16:40Har inte hört om några allvarliga krascher utan det har nog varit det vanliga antalet mindre krascher?
Har inte hört om några allvarliga krascher utan det har nog varit det vanliga antalet mindre krascher?
Quote from Funbeat user on 30 August 2009, 17:21Jag hörde att Jonas Bjelkmark Cykel City, bröt handleden.
Jag hörde att Jonas Bjelkmark Cykel City, bröt handleden.
Quote from Funbeat user on 30 August 2009, 17:36Ja, det är möjligt. Hörde inget om det igår.
Ja, det är möjligt. Hörde inget om det igår.
Quote from Funbeat user on 30 August 2009, 17:55Mitt betyg (om nån skulle bry sig) är ändå att det var ett toppen-lopp! Man blev rörd över antalet duktiga och entusiastiska funktionärer och alla priser som delades ut och allt jobb och alla pengar som det måste ha kostat. Hoppas verkligen det blir ett v
Mitt betyg (om nån skulle bry sig) är ändå att det var ett toppen-lopp! Man blev rörd över antalet duktiga och entusiastiska funktionärer och alla priser som delades ut och allt jobb och alla pengar som det måste ha kostat. Hoppas verkligen det blir ett v