Quote from Funbeat user on 30 August 2009, 18:08Tydligen har Bjelkmark brutit handleden men fått snabb vård på Växsjö lasarett.
Förhoppningsvis kan han vara igång med träningen inför VM inom några dagar.
Tydligen har Bjelkmark brutit handleden men fått snabb vård på Växsjö lasarett.
Förhoppningsvis kan han vara igång med träningen inför VM inom några dagar.
Quote from Funbeat user on 30 August 2009, 18:36Killen som låg och skrek aj, aj repade sig. Han misstänkte först att han brutit nyckelbenet men så var nog inte fallet. Det var han och jag som blev kvar efter krashen. Båda mina hjul hade blivit mosade. Var det du David som agerade biltjuv och hämtade up
Killen som låg och skrek aj, aj repade sig. Han misstänkte först att han brutit nyckelbenet men så var nog inte fallet. Det var han och jag som blev kvar efter krashen. Båda mina hjul hade blivit mosade. Var det du David som agerade biltjuv och hämtade up
Quote from Funbeat user on 30 August 2009, 18:43Nope, jag var mest i täten av tävlingen under själva loppet.
Jag vet inte vad du menar med total förvirring men förklara gärna.
Nope, jag var mest i täten av tävlingen under själva loppet.
Jag vet inte vad du menar med total förvirring men förklara gärna.
Quote from Funbeat user on 30 August 2009, 19:07Ja det är klart du inte märkte av förvirringen om du var i täten av klungan och inte vid start/mål området och försökte få hjälp med ett skadat knä. Istället för hjälp blev jag satt att vakta sekreteriatet medan Magnus skulle fixa nåt annat istället för h
Ja det är klart du inte märkte av förvirringen om du var i täten av klungan och inte vid start/mål området och försökte få hjälp med ett skadat knä. Istället för hjälp blev jag satt att vakta sekreteriatet medan Magnus skulle fixa nåt annat istället för h
Quote from Funbeat user on 30 August 2009, 19:26Jag tror att Magnus&Pär har fått klart för sig var de rdiska knutarna är.
Jag kom dit i Fredags och sedan var det gasen i botten till prisutdelningen för min del.
Det är väldigt många pusselbitar som ska på plats och jag roddade mest med tävlingsdelen.
Jag tror att Magnus&Pär har fått klart för sig var de rdiska knutarna är.
Jag kom dit i Fredags och sedan var det gasen i botten till prisutdelningen för min del.
Det är väldigt många pusselbitar som ska på plats och jag roddade mest med tävlingsdelen.
Quote from Funbeat user on 30 August 2009, 21:43Frågan är hur resultaten i motionsklassen kunde vara bättre än i eliten???? Ytterligare en konstighet.
Frågan är hur resultaten i motionsklassen kunde vara bättre än i eliten???? Ytterligare en konstighet.
Quote from Funbeat user on 30 August 2009, 21:48Kan bero på ett datorhaveri på fredagen och en hel del strul som hängde med bytet av dator och även programvara.
Nummerlapparna hade ett chip som inte alltid har detekterats och i vissa fall kanske även har detekterats fel.JAG vet om att ingen ifrån mo
Kan bero på ett datorhaveri på fredagen och en hel del strul som hängde med bytet av dator och även programvara.
Nummerlapparna hade ett chip som inte alltid har detekterats och i vissa fall kanske även har detekterats fel.
JAG vet om att ingen ifrån mo
Quote from Funbeat user on 30 August 2009, 22:17Det filmades en del från en MC. Nån med koll vilka dem var ifrån ?
Det filmades en del från en MC. Nån med koll vilka dem var ifrån ?
Quote from Funbeat user on 30 August 2009, 22:34Berth Milton promotion?
Pär har koll på det.
Berth Milton promotion?
Pär har koll på det.
Quote from Funbeat user on 1 September 2009, 08:54Kul med nya lopp, att allt inte funkar 100 första gången är sånt som händer.
Trist naturligtvis för de som drabbas, men svårt att veta allt innan när man startar nåt för första gången. Kommer säkert bli bättre och bättre för varje år, så hoppas de håller
Kul med nya lopp, att allt inte funkar 100 första gången är sånt som händer.
Trist naturligtvis för de som drabbas, men svårt att veta allt innan när man startar nåt för första gången. Kommer säkert bli bättre och bättre för varje år, så hoppas de håller